Winterwonder
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mrt 2008
Hallo,
Met allerlei nieuwe games die gereleased zijn zoek ik toch een nieuwe game PC waar ik soepel de nieuwste games op kan spelen (en ook in de toekomst het liefst).
Budget: €800-900
Doel: Gamen + office
Hoe belangrijk is stilte: Onbelangrijk
Assemblage: De winkel moet het in elkaar zetten
Opties: Moet vlot en soepel de nieuwste games kunnen draaien als Black Ops etc. en graag ook voor de toekomst (niet direct hoeven upgraden).
Besturingssysteem: Ik dacht aan XP om de PC zo snel mogelijk te laten draaien dan op Vista maar hier hoor ik jullie mening graag over, het besturingssysteem hoeft niet gekocht te worden.
Andere software: Hoeft ook niet gekocht te worden, heb ik.
Randapparatuur: Ik heb een scanner/printer/beeldscherm/toetsenbord/speaker in huis.
Nieuwe randapparatuur: Een goedkope maar goede game muis.
Specifieke wensen: Niet echt, moet gewoon vlot kunnen gamen zonder frustraties.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, ik heb nl. niet heel erg veel verstand van combinaties van hardware onderdelen etc. wat goed matcht.
Alvast bedankt. :thumb:
Met allerlei nieuwe games die gereleased zijn zoek ik toch een nieuwe game PC waar ik soepel de nieuwste games op kan spelen (en ook in de toekomst het liefst).
Budget: €800-900
Doel: Gamen + office
Hoe belangrijk is stilte: Onbelangrijk
Assemblage: De winkel moet het in elkaar zetten
Opties: Moet vlot en soepel de nieuwste games kunnen draaien als Black Ops etc. en graag ook voor de toekomst (niet direct hoeven upgraden).
Besturingssysteem: Ik dacht aan XP om de PC zo snel mogelijk te laten draaien dan op Vista maar hier hoor ik jullie mening graag over, het besturingssysteem hoeft niet gekocht te worden.
Andere software: Hoeft ook niet gekocht te worden, heb ik.
Randapparatuur: Ik heb een scanner/printer/beeldscherm/toetsenbord/speaker in huis.
Nieuwe randapparatuur: Een goedkope maar goede game muis.
Specifieke wensen: Niet echt, moet gewoon vlot kunnen gamen zonder frustraties.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, ik heb nl. niet heel erg veel verstand van combinaties van hardware onderdelen etc. wat goed matcht.
Alvast bedankt. :thumb:
Laatst bewerkt: