fredvanhezel
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 okt 2009
Hallo,
Ik wil graag een bulk mail verzenden hiervoor heb ik een bestand met mail-adressen. Ik wil graag een subset van deze gegevens gebuiken , welke ik dan via outlook verstuur (SendObject).
Om de gegevens netjes van uit de tabel in een veld te krijgen maak ik gebuikt van een bijwerk qry welke de mailadressen aan elkaar plakt met daar tussen de benodigde “;” .Met een for next werkt dit goed tot regel 85 van de 145. Dan loop ik aan tegen de fout code 3188 (kan bestand niet bijwerken , wordt door een andere sessie op deze machine vergrendeld.)
Wie kan mij op weg helpen met deze fout?
Door mij gebruikte code:
Dim aantalRecords As Integer
aantalRecords = DCount("teller", "mail-lijst-extern")
For a = 1 To aantalRecords
DoCmd.OpenQuery "maak-aan-extern"
DoCmd.GoToRecord , , acNext
Next a
BVD,
Fred
Ik wil graag een bulk mail verzenden hiervoor heb ik een bestand met mail-adressen. Ik wil graag een subset van deze gegevens gebuiken , welke ik dan via outlook verstuur (SendObject).
Om de gegevens netjes van uit de tabel in een veld te krijgen maak ik gebuikt van een bijwerk qry welke de mailadressen aan elkaar plakt met daar tussen de benodigde “;” .Met een for next werkt dit goed tot regel 85 van de 145. Dan loop ik aan tegen de fout code 3188 (kan bestand niet bijwerken , wordt door een andere sessie op deze machine vergrendeld.)
Wie kan mij op weg helpen met deze fout?
Door mij gebruikte code:
Dim aantalRecords As Integer
aantalRecords = DCount("teller", "mail-lijst-extern")
For a = 1 To aantalRecords
DoCmd.OpenQuery "maak-aan-extern"
DoCmd.GoToRecord , , acNext
Next a
BVD,
Fred