Bureaublad pictrogrammen zijn veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

brisingr

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Hallo,

Toen ik mijn pc opstartte kregen alle bureaublad iconen een vreemd wit papiertje met daarin een venster op afgebeeld (zie plaatje voor als je het niet snapt
desktopafbeelding.png
). Weet iemand hoe je dit weghaalt

Mvg:thumb:

Ik zie je foto niet maar je bedoelt volgensmij een heel wit vierkant met allemaal fototjes erin?
Dan zijn die programmas verwijderd, dat zijn snelkoppelingen van die programmas maar omdat je dat programma hebt verwijderd zijn die icoontjes weg, en vervangt Windows ze in wit vierkant met fototjes erin

Laatst bewerkt:
  1. Download naar je bureaublad: exe_lnk_fix.com
  2. Sla het bestand (exe_lnk_fix) op, op het bureaublad en open deze.
  3. Typ in het schermpje dat opent (Opties scherm) het nummer 1 en klik op Enter.
  4. Het programma zal nu automatisch het openen van snelkoppelingen en programma's herstellen. De .exe en .lnk associaties worden teruggezet waardoor het probleem wordt opgelost.

Hallo Dorado,

ik heb uw instructies gevolg maar helaas heeft dit niet verholpen en zijn hierdoor de icoontjes uit het menu start, bureaublad en van de taakbalk veranderd in een wit papiertje

(ik heb trouwens windows 7)

Mvg

1. Klik op de afbeelding hieronder om het bestand hieronder te downloaden.

2. Sluit eerst Explorer.exe af d.m.v. Taakbeheer. Die doe je met [windowstoets+r] toetscombinatie -> typ: taskmgr -> Klik op tabblad Processen. Klik op Proces beëindigen.
  3. Sla het bestand op en voer het uit.
  4. Volg de instructies in de opdrachtprompt om de Icon Cache weer op te bouwen

Laatst bewerkt:
Ik heb de instructies goed opgevolgd, maar het probleem is helaas nog niet opgelost.

Dan is het je snelkoppeling pijl dat het pictogram verknoeid heeft.

Download:

• Open het gedownloade ZIP-bestand (stap 1), pak het uit en kopieer Blank.ico bestand en de Remove_Shortcut_Arrow.reg naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op het Blank.ico bestand en klik op Eigenschappen. Onder het tabblad Algemeen, klik op de knop Blokkering opheffen als dat van toepassing is.
  • Kopieer en plak Blank.ico in C:\Windows, klik dan op Doorgaan en Ja (als hierom wordt gevraagd door UAC) om de kopie goed te keuren.
  • Klik met de rechtermuisknop op het uitgepakte bestand Remove_Shortcut_Arrow.reg, en klik op Samenvoegen.
  • Klik op Uitvoeren, Ja, Ja, en op OK om de samenvoeging goed te keuren.
  • Start je computer opnieuw.

Hoop dat dit helpt,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan