Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard1952

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Beste lezer,

Ik heb een probleem met mijn achtergrond en ik kan het helaas niet zelf verklaren / oplossen.

Als ik mijn computer opstart begint mijn achtergrond met maar 1/3 van mijn achtergrond. Ik zal een screen toevoegen voor meer informatie..

Ook als ik de achtergrond wijzig en spreid of gecentreerd doe het heeft allemaal geen verschil..

Iemand enig idee hoe dat komt ?

Kllik hier voor de afbeelding

Groetjes ons

Mooie grote blauwe letter hoor, is niet echt nodig.:o

Start, uitvoeren, cmd als administrator en kopieër de volgende regel.

taskkill /im explorer.exe /f & regsvr32 /u shell32.dll & regsvr32 /i shell32.dll & shutdown -r

en enter, laat 'm uitrazen.
Helpt dat?

Dit heeft helaas niks geholpen, nog andere ideeen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan als je je achtergrond veranderd toch aangeven of je hem wil spreiden enz?

In mijn hoofdbericht staat :

Ook als ik de achtergrond wijzig en spreid of gecentreerd doe het heeft allemaal geen verschil..

Dus ik had dit al geprobeerd het werkt helaas niet:(..

Andere ideeen?

Kan het niet aan het plaatje liggen? Dat de verhoudingen niet goed zijn ofzo. Je hebt Windows XP/Vista/7?

Aangezien ik het in het sub forum Windows xp heb gezet leek het mij niet nodig om in mijn hoofdpost te vermelden welke windows ik heb. Maar ik heb dus windows xp.

Het ligt niet aan het plaatje van de afbeelding want als ik de standaard achtergrond van windows doe (bijvoorbeeld de tulpen) heb ik hetzelde effect als in de afbeelding te zien is.

Ik heb alle logische dingen geprobeerd wat een random iemand weet.

Iemand andere ideeen ?

Ik ben er ondertussen zelf al achter gekomen....

Als ik bij eigenschappen

Bureablad aanpassen -> Webiste

Hier stond mijn huidige intruductie pagina aangevinkt. Toen ik deze uitvinkte en op toepassen drukte deed hij het weer. toch bedankt voor jullie pogingen...

Oh sorry, ik had niet goed gekeken :P

Maarja goed dat je het hebt gevonden :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan