bureaubladmodus werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kakysan

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Hallo allemaal,
Ik heb Windows 8.1 op mijn laptop geïnstalleerd en in eerste instantie werkte IE gewoon in de bureaubladmodus. Maar omdat ik dit irritant vond heb ik een paar keer aangeklikt dat hij gewoon op het bureau blad moest weer gegeven worden. Maar nu doet hij dit dus standaard en komt hij niet meer terug in de bureaubladmodus. Nu wilde ik Java installeren en je raad het al 'die wil in de bureaubladmodus zijn. Nu kan me dat java wel gestolen worden (het was voor een spelletje van zylon) maar ik vind het gek dat je IE niet meer terug kan zetten in de bureaubladmodus.
Iemand een idee ?

Groeten van Karel,

Uit je verhaal blijkt dat IE in bureaublad mode werkt en dat je er daarom voor hebt gezorgt dat hij in bureaublad mode werkt maar je liever de bureaublad mode hebt. :rolleyes:

Er staat echt dat het eerst wel werkte maar nu niet meer. Of ik het nou wel of niet wil is niet zo relevant, ik vind dat je moet kunnen schakelen tussen bureaubladmodus en normale weergave van IE.

Groeten van Karel,

Ik ben er intussen achter dat het iets met mijn hotmail account (instellingen) te maken heeft. Log ik namelijk in met een ander account op dezelfde laptop, dan start IE wel standaard in de bureaubladmodus op. We zoeken dus verder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het opgelost ! In het configuratie scherm moet je bij 'standaardprogramma's' IE als standaard browser instellen. Ik had Firefox als standaard ingesteld (na installatie) en daardoor ging IE niet meer naar de App modus (=bureaubladmodus).
Ik moet wel zeggen dat het wel verwarrend allemaal is geworden in Windows 8.1. De één zegt dat de bureaubladmodus het het ouderwetse IE venster op het bureaublad is, en de ander zegt dat het juist IE in de app mode is. Maar goed, het werkt nu weer en dat is het belangrijkste.

Groeten van Karel,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan