Tattlelord
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jun 2010
Hallo,
Al een tijdje willen bij mij C&C generals en zero hour niet opstarten.
Als ik hem opstart krijg ik de splash in beeld, dan een zandloper als ik de cursor op de splash zet en erbuiten een pijltje.
Hij blijft hier op staan en bij taakbeheer staat er reageert niet.
Ik heb verschillende versies geprobeerd, generels los, the first decade en een gedownloade versie.
En ik heb het op mijn pc en laptop (met xp) en de laptop van een vriend (vista) en op alledrie willen ze het niet doen.
En ze hebben het ooit allemaal goed gedaan
Als ik de pc weer een keer ga formatteren ga ik het bij de blanco versie van xp proberen, dan moet hij toch werken!?!?!
Op bol.com (C&C Saga) las ik een review van iemand die zei dat er een kleine kans is dat generals niet werkt, maar niet hoe het kan worden opgelost.
Heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn en wat de oplossing is?
Mijn dank zou groot zijn, want het is zo'n vet spel!!!
Groetjes
Al een tijdje willen bij mij C&C generals en zero hour niet opstarten.
Als ik hem opstart krijg ik de splash in beeld, dan een zandloper als ik de cursor op de splash zet en erbuiten een pijltje.
Hij blijft hier op staan en bij taakbeheer staat er reageert niet.
Ik heb verschillende versies geprobeerd, generels los, the first decade en een gedownloade versie.
En ik heb het op mijn pc en laptop (met xp) en de laptop van een vriend (vista) en op alledrie willen ze het niet doen.
En ze hebben het ooit allemaal goed gedaan

Als ik de pc weer een keer ga formatteren ga ik het bij de blanco versie van xp proberen, dan moet hij toch werken!?!?!
Op bol.com (C&C Saga) las ik een review van iemand die zei dat er een kleine kans is dat generals niet werkt, maar niet hoe het kan worden opgelost.
Heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn en wat de oplossing is?
Mijn dank zou groot zijn, want het is zo'n vet spel!!!
Groetjes
Laatst bewerkt: