C&C generals en zero hour starten niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tattlelord

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Hallo,

Al een tijdje willen bij mij C&C generals en zero hour niet opstarten.
Als ik hem opstart krijg ik de splash in beeld, dan een zandloper als ik de cursor op de splash zet en erbuiten een pijltje.
Hij blijft hier op staan en bij taakbeheer staat er reageert niet.

Ik heb verschillende versies geprobeerd, generels los, the first decade en een gedownloade versie.
En ik heb het op mijn pc en laptop (met xp) en de laptop van een vriend (vista) en op alledrie willen ze het niet doen.

En ze hebben het ooit allemaal goed gedaan :(
Als ik de pc weer een keer ga formatteren ga ik het bij de blanco versie van xp proberen, dan moet hij toch werken!?!?!

Op bol.com (C&C Saga) las ik een review van iemand die zei dat er een kleine kans is dat generals niet werkt, maar niet hoe het kan worden opgelost.

Heeft iemand misschien een idee wat dit kan zijn en wat de oplossing is?
Mijn dank zou groot zijn, want het is zo'n vet spel!!!

Groetjes

Laatst bewerkt:
is de cd niet beschadigt? weet je zeker dat je pc hem wel aankan?

Ik weet heel zeker dat mijn pc en mijn laptop en de laptop van mijn vriend hem aankan. Ze hebben het zoizo altijd gedaan en het zijn moderne computers alledrie.
En de cd is niet beschadigd, ik heb al 3 verschillende versies geprobeerd, inclusief een gedownloade versie. Allemaal dezelfde fout :(

Het OS wat ik al had genoemd, XP op de pc en laptop en vista op de laptop van een vriend

heb je hem al opnieuw geinstaleerd? denk het wel maar wat je ook kunt proberen is bij de schrijfopruiming waar je alles kunt verwijderen he moet je bij C&C generals en zero houre op verwijderen klikken en vervolgens kun je dan selecteren verwijderen en repareren en dan moet je is repareren doen.

Ik heb hem al vaak genoeg opnieuw geïnstalleerd, ook met een pas geformatteerde pc.
Ik zal hem proberen te repareren, dat heb ik nog niet geprobeerd :P

Laatst bewerkt:
Ik heb hem proberen te repareren, ik krijg de volgende melding:

Cannot find file on E:\Command & conquer Generals.msi

en daarna:

Error - 1603 Fatal error during installation

Logisch dat je dan de cd gaat verkennen...

Dat bestand staat gewoon op de cd, alleen kun je daar niks mee doen op zich.
Het is een installatiebestand, als je er op klikt komt hij met: kan niet op zichzelf werken, uitvoeren via setup...
en dat werkt dus niet ><

Nog maar is gerepareerd met de andere cd, nu vind hij hem wel --> ???
Maar goed hij komt nu iets verder, hij laat de splash zien, hij patched het spel...en dan loopt hij alsnog vast.

Het enige verschil is dat de cd iets langer blijft zoemen en het hdd lampje iets langer hyper blijft,
maar nog steeds komt hij niet voorbij de splash :(:(

Iemand nog een idee? :P:P

uhmm.... wat je dan kunt proberen is naar de instalatie folder van zero houre gaan en dan game.dat verwijderen dan zero houre repareren en dan zero houre proberen te patche naar 1.06 maak wel een backup van game.dat

Ik heb de oplossing gevonden, al is er nu wel weer een nieuw probleem...

Het zat hem in de data bestanden in Mijn documenten.
Om de een of andere rede is deze niet goed aangemaakt, maar dit is handmatig te verhelpen.

Het volgende probleem is nu dat zero hour het niet online doet ><
Eerst ging hij wel online, maar kreeg ik telkens "wrong version" als ik in een room wilde gaan.
Na wat gerommel en opnieuw installeren wil hij niet meer online gaan :(
Ik krijg: could not connect to zero hour online :(

Het ligt zeker niet aan de versie, want de first decade heeft de laatste versie standaard.
En wat ook raar is, is dat generals het wel helemaal goed doet, ook na het aanpassen van de data map.

Iemand een idee over zero hour?? :P

Groetjes

het crack kan ik niet zo uitleggen maar mp is multiplayer dan denkt het spel misschien dat je zero houre illigaal hebt en dan laat ie jou nergens in en met een mp crack is dat als het goed is verholpen dan www.megagames.com en dan links pc fixes en zero houre opzoeken zou er heus wel bijstaan wel een mp crack dan.

Hier zul je me even moeten helpen.
Ik had al een tijdje met no cd cracks zitten proberen.
Dat zorgde er 1 keer voor dat ik wel online kon, maar niet in een room.
Dezelfde no cd werkt nu niet meer zo goed :P

Maar ik kan eigelijk geen mp crack vinden, miss dat ik niet goed zoek :P

hey ik heb command and conquer generals ook en ik heb geprobeerd die game.dat te verwijderen en te vervangen maar hij laat da nie toe en als ik de spel opstart staat er dat er een probleem is met mijn game.dat echt vervelent

Welkom op Helpmij.nl.:)
Je reageert in een topic van 2010, deze is al heel lang niet actueel meer. Oude topics mogen met rust gelaten worden. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan