C&C The First Decade melding input not supported

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.e.r.e.m.y

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
5
Bij
• Command & Conquer (augustus 1995)
• Command & Conquer The Covert Operations** (april 1996)
• Command & Conquer Red Alert (oktober 1996)
• Command & Conquer Red Alert Counterstrike** (maart 1997)
• Command & Conquer Red Alert The Aftermath** (september 1997)
krijg ik wel geluid van het spel, maar geen beeld. Het scherm is zwart met in het midden een witte balk met rode letters 'INPUT NOT SUPPORTED' ??? De andere games, zoals Tiberian Sun, etc. werken wel. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Verder zijn mijn systeemeisen ok en de drivers up to date.

Hoop op een goede reactie zodat ik vanaf het spel vanaf het begin kan spelen i.p.v. vanaf Tiberian Sun :)
 
Wat voor een videokaart heb je en wat voor een scherm
 
Videokaart = Geforce 7800 GT en scherm is van IIjama AS4314UT 17 inch, max. resolutie 1280x1024, Plug7play VESA DDC1/2B
 
Welke drivers heb je geïnstalleerd? om te dit te bekijken typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldscherm en vertel mij wat er onder datum bij stuurprogramma's staat. Verder nog zijn alle direct functies ingeschakeld? Worden er problemen gemeld?
Het zou ook kunnen door dat je kaart te nieuw is deze games stammen ook af vd jaren 90. Waar er nog geen sprake is van jouw kaart nu. Je zou het dan kunnen proberen met dosbox te spelen: http://prdownloads.sourceforge.net/dosbox/DOSBox0.65-win32-installer.exe?download
voor uitleg : http://dosbox.sourceforge.net/wiki/index.php
 
Stuurprogramma nv4_disp.dll datum 20-7-2005 , maar ze brengen toch niet C&C 'The First Decade' uit en dat je dan de eerste twee 'afleveringen' in 'DOS' zou moet gaan spelen ? Het spel geeft ook alleen bij de eerste twee een zwart scherm en niet meer vanaf Tiberian Sun ??? Buitenom het zwarte scherm (met wel geluid van het spel) krijg ik geen foutmeldingen. RARARA....wie weet het voor mij op te lossen :rolleyes: :confused:
 
.......Heb het stuurprogramma nog even geupdate naar datum 9-3-2006........en warempel............:D :D :D :cool: Hij werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waarom ik dat zei is dat je in je eerste post vermelde dat je al de laatste drivers al had geïnstalleerd. Het voornaamste is dat je het nu kan spelen.
 
Ja, dat klopt. In ieder geval bedankt voor het reageren en deze is voor iedereen die mij een handje wilde helpen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan