[C# .NET] Debug error: Could not load file.

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
hoii,
ik heb gisteren een programma gemaakt (dat nog niet af is), ik heb het goed opgeslagen en C# .NET afgesloten, daarna mijn pc afgesloten. de dag erna (vandaag) startte ik gewoon en normaal mijn pc op, C# .NET ook. project geopend, gewoon direct op Start debugging geklikt. en ik krijg dit:

programerrorC.jpg

ik snap er niks van waarom dit zo plots tevoorschijn komt, mensen zeggen dat C# .NET beter is dan VB, ik denk het tegenovergestelde, altijd vind ik bugs en forms kunnen niet geladen worden, dan na 5 uur werk krijg ik dit... :confused:

Hey,

open je project eens en kijk in de Solution Explorer.
Daar staat een map References tussen. Open deze door op het + symbool te klikken.
Bij een van deze items die nu verschijnen staat een uitroepteken. Deze kan niet worden gevonden. Mogelijk heb je deze zelf toegevoegd aan het project, of je hebt in je project aangegeven dat je framework 3.5 of 3.0 naar 2.0 wilt gebruiken.

Die met het uitroepteken kan je verwijderen door met de rechtermuis knop op verwijderen te klikken. Mits je deze zelf toegevoegd hebt! Als je het niet vertrouwd om die te verwijderen, kun je even hier een post maken met de naam van de item met de uitroepteken. Kan ik misschien iets meer toelichten.

Gr,
Mathijs

bedankt voor je antwoord maar het is nog altijd niet opgelost :( er staat nergens een uitroepteken in die lijst, en ik heb ook niet aan de framework geprutst, die staat zoals standaard op 3.5 (en hij is ook geinstalleerd)

Hey,

ok, dan is het dus een ander probleem.
Klik een met de rechtermuis knop op jouw project in de solution Explorer, en klik op Properties.
Klik vervolgens op het tabblad Application. Daar staat een veld met de naam Assembly name:.
In het tekstveld daaronder mogen GEEN speciale tekens voorkomen. Met uitzondering van de underscore "_".

Controlleer het eens en pas het zodanig aan.

Laat maar weten.

Gr,
Mathijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan