Hallo,
Ik heb van Jim een packet server gekregen maar nu is mijn vraag hoe ik een packet client kan krijgen?
en hoe kan ik dan inloggen met elkaar!
PS: dit is de packet server
Ik heb van Jim een packet server gekregen maar nu is mijn vraag hoe ik een packet client kan krijgen?
en hoe kan ik dan inloggen met elkaar!
PS: dit is de packet server
Code:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace Fun_House_Server.Packet
{
public class Packet
{
// Packet moet eerst ingelezen worden
// Darna moet hij een groote weergeven
// de groote moet zijn 16-bits * 3 fields
// de groote word 6
// Hoeveel bytes worden er niet gebruikt: 6 - 6 = 0.
// we moeten de packt groote weten, dus 2bytes meer geeft packet groote weer
// nog 2 meer geeft commentaar weer ...
public ushort Groote;
public ushort Commentaar;
public ushort GeenGebruik;
public Byte[] Buffer = new Byte[4096]; // Maximale groote
// default constructor
public Packet()
{
Groote = 6;
Commentaar = 0;
GeenGebruik = 0;
}
public Packet(ushort MijnCommentaar)
{
Commentaar = MijnCommentaar;
GeenGebruik = 0;
Groote = 6;
}
public void AddByte(byte waarde)
{
Buffer[Groote] = waarde;
Groote++;
}
public byte GetByte(short Positie)
{
return Buffer[Positie + 6];
}
public void AddBytes(Byte[] Waarde)
{
// Overloopt elk byte dat ingegeven wordt
for (int i = 0; i < Waarde.Length; i++)
AddByte(Waarde[i]);
}
public void AddString(string waarde)
{
byte[] ZetOm = Encoding.Default.GetBytes(waarde);
// elk ingegeven woord wordt ongezet en wordt overlopen.
for(int i = 0; i < ZetOm.Length; i++)
AddByte(ZetOm[i]);
}
public void EindePacket()
{
// Dit is een handler
}
public void Encrypter()
{
}
public void Decrypter()
{
}
}
}