c:\resycled\boot.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik heb dit probleem.
Kan geen enkele HD openen. Op internet functioneert het ook allemaal niet meer. Wanneer ik via Start->Alle -> windows update wil doen, opent die google:S
Ik kan niks downloaden, niks openen...*****zooi...
Zal toch niet allemaal aan dit virus liggen?

BTW: Ik heb mijn pc net 1 minuut geleden geformatteerd, omdat ik tzelfde probleem had. Alle schijven verwijderd, geformatteerd e.d. maar het izt er nog steeds
 
Recyled niet volledig weg (Nu opgelost)

Hallo ik heb ook een probleem met C:\RESYCLED\BOOT.COM

Het virus heb ik met avast gescand en verwijderd en kon gewoon weer op mijn schijven, maar Resycled heeft de toegang tot microsoft updates geblokt.
Ik kan wel op de microsof site komen(wat dus eerst ook werd geblokt), maar als ik dan naar microsoft updates pagina word verwezen naar GOOGLE.
Heb er ook al geprobeert via een omweg maar dan krijg ik een vaage GOOGLE ERROR.
(ZIE BIJLAGE DIE ER, AL HET GOED IS, BIJ ZIT)

Ik hoop dat er een oplossing ervoor is voor mijn probleem.

Alvast bedank,
Michael



EDIT:
___________________________________________________________________
Ik heb research gedaan op internet.:D

Resycled\boot.com is een onderdeel van de trojan DNS changer.
Deze DNS changer maakt de map Resycled met daar in boot.com die de trojan verspreid naar bijv. USB andere partities, e.d.
Deze trojan blokkeert onderandere ook nog eens de Microsoft website, even als de Microsoft update pagina.
De map Resycled verwijderen alleen helpt daar in tegen niet want je hebt dan nog steeds de problemen met microsoft updates.
De trojan zal je naar andere pagina verwijzen.(ik werd de heletijd naar google verwezen:confused:)
Deze Trojans is te verwijderen, maar de pest is dat het na reboot van de PC de trojan er gewoon weer op zit.:(


Ik heb het gehele probleem kunnen oplossen met door het volgende:
- Alle Resycled map handmatig verwijderen
- Malwarebytes'Anti-Malware voledige scan over de schijf (voor de trojan DNS changer, in 1 keer weg:thumb:)


Webadres voor de Malwarebytes'Anti-Malware download :)pGRATIS:p)
Malwarebytes'Anti-Malware download
|plaats & installeer op bureablad|


TIP: Scan voor de zekerheid alle andere schijven als geheugendisks: USB, mini hard disk etc.
Het kan namelijk zo zijn dat de trojans zich daarop ook heeft genest.


Dit is de oplossing dat bij mij heeft geholpen om deze trojan eraf te halen.
Ik hoop dat ik iederander hier ook mee kan helpen.
Als men nog vragen heeft over de trojan DNS changer kan je mij e-mailen: michael@mipani.nl
 

Bijlagen

  • 2009-02-25_103045.jpg
    2009-02-25_103045.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan