Hallo allemaal,
Na het installeren van een partitiemanager op mijn DELL Inspiron 1545 met Windows 7 heeft mijn laptop een beschadigde C-schijf. Windows weigert hierdoor op te starten, en ook een nieuwe installatie op de harde schijf is niet mogelijk, want hij wordt via de DVD-boot van Windows 7 recovery disc ook niet gepakt.
Ik heb wel wat gehoord over een bootfix, maar ik weet niet hoe ik daarvan moet opstarten met m'n laptop.
Wat zou ik moeten doen? Volgens DELL heb ik geen garantie meer, maar ik heb toch 3 jaar garantie (wettelijk) op een laptop? Zou ik de DELL klantenservice moeten bellen (mailen kan niet meer) of kan iemand mij uitleggen hoe ik de schijf kan herstellen (het liefst zonder dataverlies, met is ook geen probleem)?
M.v.g.
Steven
PS: dit is geschreven op een iPad 2.
Na het installeren van een partitiemanager op mijn DELL Inspiron 1545 met Windows 7 heeft mijn laptop een beschadigde C-schijf. Windows weigert hierdoor op te starten, en ook een nieuwe installatie op de harde schijf is niet mogelijk, want hij wordt via de DVD-boot van Windows 7 recovery disc ook niet gepakt.
Ik heb wel wat gehoord over een bootfix, maar ik weet niet hoe ik daarvan moet opstarten met m'n laptop.
Wat zou ik moeten doen? Volgens DELL heb ik geen garantie meer, maar ik heb toch 3 jaar garantie (wettelijk) op een laptop? Zou ik de DELL klantenservice moeten bellen (mailen kan niet meer) of kan iemand mij uitleggen hoe ik de schijf kan herstellen (het liefst zonder dataverlies, met is ook geen probleem)?
M.v.g.
Steven
PS: dit is geschreven op een iPad 2.