c schijf te klein..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Partitiemanagers zijn risicovol. Andere optie is herinstalleren of met een backup werken.

Makkelijkste oplossing is gewoon 2 partities houden en als je weinig plaats hebt op de 1ste partitie gewoon meer dingen op de 2de partitie zetten. Partities hebben veel voordelen trouwens
 
Kan ik ook de service pack files en de windows/i386 map naar de D verplaatsen en dat in het register wijzigen? Is dat een goed idee?
En de software distribution /download weggooien? Neemt ook best veel ruimte in beslag.
 
De inhoud van "software/distribution" heb ik ruim een maand geleden ook al weggegooid.
Dat scheelde mij ca 500 Mb en ik heb ze nog geen moment gemist.
 
De inhoud van het download mapje.
Het mapje neemt zelf geen ruimte in.
 
Ja, dat snap ik wel. Ik bedoel de hele map Software distribution. Download maakt bij mij een onderdeel daarvan uit.
 
De map "download" bevatte de data die weg kon, ik heb niet verder gekeken.
Misschien heb je deze mappen ooit nog nodig en krijg je update problemen als deze standaard mapen niet meer aanwezig zijn, vandaar dat ik alleen de inhoud heb verwijderd.
 
Schijven [lees partities] verkleinen vergroten of samenvoegen kan je het beste doen met een programma als partition magic of Acronis disk director suite of Paragon Partition manager...geen van alle free.

Aan te raden is het nooit want er kan altijd iets fout gaan...bij voorkeur schoon je de pc en partitioneer je met fdisk en installeer je eea opnieuw.

Als je een schijf bij plaatst kan je die als extra partitie gaan gebruiken en de oude schijf samenvoegen tot 1 C: schijf.

vergeet geen backups te maken van emails/adressen/documenten/foto's/favorieten etc...

H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan