C:\WINDOWS\Installer kan ik dit verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
hallo heb een map C:\WINDOWS\Installer kan ik die verwijderen.Want ik heb zowat geen geheugen meer over al me geheugen wordt door die C:\WINDOWS\Installer opgegeten.Want ik denk dat het niet zo belangrijk is en gewoon kan verwijderen

ik zou het niet doen!!!!!

heb je nodig voor verdere installaties

Laatst bewerkt door een moderator:
zonder dat kan je niks meer installeren(of moeilijk instaleren):D

en uit die windows map moet je zeker niks verwijderen;)

bedankt voor reacties mensen maarrre die C:\WINDOWS\Installer vreet wel 30 gb op :mad:

hmm kan best dat er virus erop zit maar ik heb geen bestanden met $.

btw check hier al me bestanden van 30 gb

Ik zie wel dat je Kazaa erop hebt staan, is dat de lite versie ?

ja de huidige versie die ik gebruikt is lite.. btw kan ik gewoon niet die ik boven hebt gepost die afbeelding niet alles gewoon verwijderen? want dat irriteert me gewoon en alle files lijken wel op elkaar en heb echt zowat geen geheugen meer over, ik heb de geheugen echt hard nodig.

Laatst bewerkt:
ik ben der achter gekomen dat het allemaal ms office 2003 patches zijn (zie afbeelding hieronder)

ik neem wel aan dat ik ze wel kan verwijderen.. Het zijn maar patches :D

Je kan al die bestanden eens naar een andere map verplaatsen en kijken wat de gevolgen zijn.

Zijn alle 6472 bestanden van office, heb je ze allemaal bekeken. :p

bedankt voor je reactie jozo

maar als ik al die bestanden verplaatst heeft denk ik lijkt me geen gevolgen maar me enige probleem blijft natuurlijk dat me computer nog tekort aan mb heeft.

maar ,nou dat ook alweer niet ben niet zo gek:p .. dat ik alles heb zitten checken.. :shocked:
Ik heb gewoon slim gedaan heb de 1e middelste en laatste bestand genomen en toevallig zijn het allemaal ook patches dus het lijkt me duidelijk dat al die files patches zijn en bij die 3 afbeeldingen heb ik het dus laten zien dat het inderdaad patches zijn maar wel met verschillende namen

Deze bestanden worden gebruikt zodra er iets misgaat met de installatie van een doormiddel van een MSI geinstalleerd pakket dan kan hij mbv deze msi/msp bestanden alle orginelen weer terug zetten.. Dus verwijder je ze dan heb je kans dat je erg moet zoeken om de installatie weer correct te laten verlopen in geval van corruptie van je applicatie.

Zelf verwijder ik ze wel maar weet dus dat als er iets mis gaat met bijvoorbeeld office dat ik best een zoektocht kan gaan krijgen, maar das dus het risico wat ik wel wil nemen. Want het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een schone image terug moet zetten.... maar tot nu toe heb ik doormiddel van bijvoorbeeld de "fullversion" updates van office (dus dan heb je ook geen cd meer nodig) altijd dat soort problemen verholpen

maar daarnaast voor office 2003 zijn er veel maar geen bijna 7000 updates/fixes geweest dus er zullen nog wel meer dingen tussen zitten.

Laatst bewerkt:
hm ok ik begrijp het maar stel dat ik al die bestanden ga verwijderen.En microsoft office 2003 opnieuw installeer .Dan begin je toch met een schone lei?

Maar stel dat ik al die meer dan 6000 files verwijder.. Kan het ook zijn dat me computer naar de hell gaat?

Maar stel dat ik al die meer dan 6000 files verwijder.. Kan het ook zijn dat me computer naar de hell gaat?

Daarom eerst in een andere map plaatsen, heb je dan ellende zet je ze gewoon weer terug.

waar kan ik hem dan het best proberen te verplaatsen? Of maakt het niet uit?Kan het ook gewoon een map aanmaken bij bureablad en dan daar te verplaatsen ...om te testen alleen..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan