Call of duty 2 crashed Help aub!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurtje

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
18
Mijn cod2 crashed na een paar minuten. Soms crashed het en krijg ik een blauw scherm maar kan amper lezen wat er allemaal staat want het sluit rap. Ik heb al opnieuw geinstaleert duurde iets langer maar bleef hetzelfde crashde nog. Weet niet wat probleem is drivers zijn up to date enzo pfff pls help. Mvg vuurtje :confused:
 
Laatst bewerkt:
Mijn cod2 crashed na een paar minuten. Soms crashed het en krijg ik een blauw scherm maar kan amper lezen wat er allemaal staat want het sluit rap. Ik heb al opnieuw geinstaleert duurde iets langer maar bleef hetzelfde crashde nog. Weet niet wat probleem is drivers zijn up to date enzo pfff pls help. Mvg vuurtje :confused:

Hoi Vuurtje,

Op welk systeem werk/speel je je game, ik bedoel wat heb je aan hardware in je pc zitten eventueel software.
Trouwens ik speel alle cod's maar cod2 is dat call of duty 4 modern warfare of die nieuwe?
 
Foutmelding zou fijn zijn... Graag zo uitgebreid mogelijk.
Daarom gaan we even instellen dat het blauw scherm niet gelijk verdwijnt:

Win7: Windowstoets+PauseBreak > Geavanceerde systeeminstellingen > Onder het kopje Opstart en Herstelinstellingen klik je op Instellingen > Vinkje voor "Computer automatisch opnieuw opstarten" weghalen!

Windows XP
Start > Rechtermuisknop op deze computer > Eigenschappen > Tabblad geavanceerd > De onderste button "Instellingen"
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Probeer nu even opnieuw die foutmelding te krijgen en dan even te noteren wat de fout is.

Edit:
@Gary332
Cod2 = Call Of Duty 2.. die was geniaal :D
 
Hoi Vuurtje,

Op welk systeem werk/speel je je game, ik bedoel wat heb je aan hardware in je pc zitten eventueel software.
Trouwens ik speel alle cod's maar cod2 is dat call of duty 4 modern warfare of die nieuwe?

Cod2 is gwn call of duty 2 ik heb windows xp 8800 gts geforce MSI-deluxe moederbord
 
Cod2 is gwn call of duty 2 ik heb windows xp 8800 gts geforce MSI-deluxe moederbord


Ty voor die rappe hulp gasten serieus tegenover andere forums... Ja vinkje weggedaan nu even spelen en zien dat ie crasht het is meestal gwn zo een dinges van niet verzenden en fout verzenden vakje.. secondje
 
Cod2 is gwn call of duty 2 ik heb windows xp 8800 gts geforce MSI-deluxe moederbord


ja heren ik ben een noob wat namen betref in die cods' namen joh:cool:

je hebt: call of duty 4 modern warfare, call of duty 2 (oudere versie), call of duty united offensive (oude versie) en dan die nieuwe call of duty modern warfare 2.

:(
 
[Off-topic]
Call of Duty: United Offensive was een uitbreiding op Call Of Duty (1)
Je hebt voor de pc ook nog Cod5 (Call Of Duty World At War) gehad!
[/Off-topic]
 
Foutmelding zou fijn zijn... Graag zo uitgebreid mogelijk.
Daarom gaan we even instellen dat het blauw scherm niet gelijk verdwijnt:

Win7: Windowstoets+PauseBreak > Geavanceerde systeeminstellingen > Onder het kopje Opstart en Herstelinstellingen klik je op Instellingen > Vinkje voor "Computer automatisch opnieuw opstarten" weghalen!

Windows XP
Start > Rechtermuisknop op deze computer > Eigenschappen > Tabblad geavanceerd > De onderste button "Instellingen"
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Probeer nu even opnieuw die foutmelding te krijgen en dan even te noteren wat de fout is.

Edit:
@Gary332
Cod2 = Call Of Duty 2.. die was geniaal :D


Voor het moment crashed hij niet meer snap het niet lol. Maar ik hou op de hoogte ben nog bezig met de test :D (Of hij nog crashed of niet)
 
In CoD2MP_s.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak Dit is wat hij aangeeft.
 
Voorheen werd hij hierdoor opnieuw opgestart? Nee toch?
Wat dat blauwe scherm aangeeft is nuttigere info!
 
Nu heb ik het blauwe scherm betere kunnen lezen want dat gaat rap weg. Het spel ging heel goed en plots heb ik het weer. crashed ik join trug speel door en dan plost restart heel me pc.Voor dat hij restart geef hij dit blauwscherm aan waar op stond. Er is een probleem. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

IRQ-NOT-LESS-OR-EQUAL
 
Hmm dat 'ie opnieuw ging opstarten hadden we nu juist moeten voorkomen, maargoed..
We hebben in ieder geval "IRQL not less or equal".
Het liefst wist ik ook een bestand, wat meestal staat vermeld bij iets van address in die BSOD (blauw scherm).
Welk besturingssysteem heb je?
Probeer directx eens opnieuw te installeren.
Verwijderen via Configuratiescherm > Programma's Verwijderen/Software
Update je Windows eens en scan eens op virussen.
Zet de nieuwe videokaart driver er eens op (te downloaden vanaf nvidia.com)

En het kan ook nog aan je werkgeheugen liggen.. Doe eerst het bovenstaande eens.
 
Nvidea? We weten niet eens of ts een nvidea kaart heeft...

Gaat het hier om een merk pc? Zo ja, wat is het merk en type.

Of donwload Pc wizard en plaats een hardware overzicht.
 
Verrek, dat staat zo mooi verstopt dat ik daar overheen heb gelezen, hahahaha
 
Welk besturingssysteem heb je?
Probeer directx eens opnieuw te installeren: Verwijderen moet je doen via Start > Configuratiescherm > Programma's Verwijderen/Software. En deze downloaden en installeren. Je kan als je wil nog Taal: Dutch en dan op Change klikken.. en dan pas download
Update je Windows eens: Start > (Programma's >) Windows Update
en scan eens op virussen.

Zet de nieuwe videokaart driver er eens op (te downloaden vanaf nvidia.com). Kun je hier doen.
Type: Geforce
Series: Geforce 8 Series
Kies je besturingssysteem.
Taal: English (UK)
En klik op search. Vervolgens op de groene download knop.
 
Laatst bewerkt:
Welk besturingssysteem heb je?
Probeer directx eens opnieuw te installeren: Verwijderen moet je doen via Start > Configuratiescherm > Programma's Verwijderen/Software. En deze downloaden en installeren. Je kan als je wil nog Taal: Dutch en dan op Change klikken.. en dan pas download
Update je Windows eens: Start > (Programma's >) Windows Update
en scan eens op virussen.

Zet de nieuwe videokaart driver er eens op (te downloaden vanaf nvidia.com). Kun je hier doen.
Type: Geforce
Series: Geforce 8 Series
Kies je besturingssysteem.
Taal: English (UK)
En klik op search. Vervolgens op de groene download knop.

Bezig met update windows mijn grafische kaart heb ik al geupdated en weet niet hoe je dat ziet welk besturingsysteem?
 
Laatst bewerkt:
DirectX ook al gedaan?
Windowstoets+PauseBreaktoets en dan zie je het staan (je besturingssysteem)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan