Call of duty 2 crashed Help aub!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan gewoon nieuwe installeren :) (DirectX) Je hoeft geen oude te verwijderen.
 
Ik snap er nu echt geen ***** meer van ik was bezig nu met iets heel anders zoals mijn blackberry aan het updaten en plots crashed mijn pc blauw scherm met weer die zever van. IRQ-NOT-LESS-OR-EQUAL ofzo iets ****** eej
 
Mooi zou zijn als we iets meer van de foutmelding wisten...
Je had dit al gedaan toch?:

Win7:
Windowstoets+PauseBreak > Geavanceerde systeeminstellingen > Onder het kopje Opstart en Herstelinstellingen klik je op Instellingen > Vinkje voor "Computer automatisch opnieuw opstarten" weghalen!

Windows XP:
Start > Rechtermuisknop op deze computer > Eigenschappen > Tabblad geavanceerd > De onderste button "Instellingen"
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
 
Jaha maar er staat nog veel meer dan dat, maar ik zag dat je alweer een ander topic had aangemaakt. Succes
 
Open apparaatbeheer eens en kijk of je daar vraagtekens of uitroeptekens ziet.

De fout is toch echt driver gerelateerd. Je gaaft aan je videokaart driver geupdate te hebben, hoe? Wat heb je gedaan? Netjes de oude verwijderd via configuratiescherm software en daarna de nieuwe geisntalleerd?
 
Open apparaatbeheer eens en kijk of je daar vraagtekens of uitroeptekens ziet.

De fout is toch echt driver gerelateerd. Je gaaft aan je videokaart driver geupdate te hebben, hoe? Wat heb je gedaan? Netjes de oude verwijderd via configuratiescherm software en daarna de nieuwe geisntalleerd?


Gwn nvidea website en gezocht en gedownload ik weet niet hoe ik de oude verwijder.
 
Jaha maar er staat nog veel meer dan dat, maar ik zag dat je alweer een ander topic had aangemaakt. Succes

Beste makker omda ik deze fout kreeg IRQL-NOT-LESS-OR-EQUAL dacht ik da het bij systeem moest gaan posten aagezien het niet aleen tijdens een game gebuerde sorry als je dat verkeerd opnam niet slecht bedoelt je hulp was echt hulpzaam tot nu toe.
 
Kijk nu krijg ik dit storing wat is dit tog man lief PAGE-FAULT-IN-NONPAGED-AREA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan