Call of duty 2 op school

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snor

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Beste leden.

Bij ons op school op het netwerk hebben ze het zo ingesteld dat ik niet kan gamen. Ze gerbuiken een proxy. Online games zo als call of duty 2 (wat ik graag online wil spelen) werkt niet. En xfire werkt ook niet (ik kan niet inloggen). Ik heb zitten zoeken en kon inloggen op xfire, met een proxy bypass programmatje. Alleen met call of duty 2 werkt het niet. Dan blijft er staan : Wacht op verbinding met de server. En daarna kan server informatie niet ontvangen. Dat is met ALLE servers zo.

Weet iemand een programmatje/manier om dit te omzeilen zodat ik wel met de server kan connecten. Ik kan alles instaleren want het is mijn eigen pc en ik zit dan op het netwerk van school.

waarvoor zit je op school????????OM TE LEREN dus doe dat en ga thuis computeren

succes

Maar goed dat je geen leerling op mijn school ben.
Zat je gelijk bij de directeur.
Dit heet hacken en brengt het netwerk van je school in gevaar.Met al die proxy dingen.

Wat zitten jullie nou te zeuren.

Als ik dit wil horen ga ik wel naar mijn moeder :p

En die proxy is door school ingesteld. Ik wil hem gewoon omzeilen.

Laatst bewerkt:
makkie, ga singel player spelen of lan games. Online zal heel moeilijk worden, maar pakken ze je ben je erg goed de sjaak. of je vader is de directeur

Laatst bewerkt:
Ik wil graag gewoon online spelen en de singelplayer ben ik ook beu.

We hebben voor school een laptop moeten kopen. En die kan cod 2 goed aan. Ook cod 4, scarface, fifa 08 en just cause. Maar Medal of Honor Airborne speelt ie supper bagger.

Maar nu weer ontopic aub.

Ga dan maar naar je moeder.;)

'k Vind het trouwens een belachelijk idee te gaan gamen op school.

We hadden woensdag de eerste 4 uur vrij. Dus dan wil ik wel iets leuks doen ja.
En om nou een kwartier naar de trein te lopen en net de trein te missen, nog een half uur wachten een kwartier in de trein zitten en dan 10 minuten naar huis te fietsen. En om daar dan 2 uur te zitten en om dan weer naar school te gaan. Nee geen zin in.

als je een laptop hebt kan je ook wireless? nou probeer een onbeveiligd netwerk te contacten.
als je wilt weten hoe je het netwerk kan omzeilen moet je naar een hackers forum

We hadden woensdag de eerste 4 uur vrij. Dus dan wil ik wel iets leuks doen ja.
En om nou een kwartier naar de trein te lopen en net de trein te missen, nog een half uur wachten een kwartier in de trein zitten en dan 10 minuten naar huis te fietsen. En om daar dan 2 uur te zitten en om dan weer naar school te gaan. Nee geen zin in.

je bent gamer 4 life of niet he, echte gamers gaan gewoon naar huis.

Laatst bewerkt:
als je een laptop hebt kan je ook wireless? nou probeer een onbeveiligd netwerk te contacten.
als je wilt weten hoe je het netwerk kan omzeilen moet je naar een hackers forum

je bent gamer 4 life of niet he, echte gamers gaan gewoon naar huis.

Er zijn geen andere netwerken in de buurt.

Een beetje, valt wel mee.

ONTOPIC :mad:

Ontopic? Je krijgt toch genoeg informatie over je topic...

Google al geprobeerd? Zoekopdracht

Deze zou je kunnen proberen...

Meer hulp hoef je van mij niet te verwachten, ik deel de mening van de meerderheid hier ;)

Ik heb al gegoogeld en ik ben nog steeds aan het googelen.

En het gaat niet dat we niet op sites kunnen maar het spelen van cod 2 online.

Misschien duidt het op iets dat je het niet op Google kan vinden?

Is er iemand die wel weet hoe het moet ?

Of wil diegene dat niet zeggen ?

Lees de regels eens, dan weet je dat als wij dat al zouden willen zeggen, het nog neit zou kunnen.

Op school een netwerk omzeilen is gewoon illegaal en daar doen we hier niet aan.

Waaromis het illegaal ?

Ik omzeil alleen de proxy die op het netwerk zit.

En dat OMZEILEN, dát is illegaal. Een proxy zetten ze niet voor niks op een netwerk.

Die proxy zetten ze ook er alleen maar op om ons te pesten.

Ik weet ook wel dat je op schoolmoet leren. Maar als je 4 uur uitval hebt dan kan ik niet 4 uur achter mekaar leren of huiswerk maken. Dan wil ik ook even ontspannen door te gamen.

Ik weet ook wel dat je op schoolmoet leren. Maar als je 4 uur uitval hebt dan kan ik niet 4 uur achter mekaar leren of huiswerk maken. Dan wil ik ook even ontspannen door te gamen.
Het lijkt me beter dat je dan de systeembeheerder van de school aanspreekt. Het omzeilen is en blijft illigaal. Hier helpen we op Helpmij niet aan mee.

PS ik verzoek je tevens om de link uit je handtekening te halen. Dit is geen eigen site of een site van een goed doel.

Das minder dat jullie er niet aan mee helpen. :confused:

Maar als het illegaal is dan is het ook maar beter van niet. Bedankt voor de info. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan