call of duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frizzel21

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Berichten
11
ik heb cod2 , maar ik heb hem gedownt, is er een optie dat ik online ga spele zo ja welke ??
 
gewoon multiplayer toch
is het niet net zo als bij cod1 dan heb je een singleplayer optie en een multieplayer??
ik weet het niet want heb deel 2 niet.
 
mr zei:
gewoon multiplayer toch
is het niet net zo als bij cod1 dan heb je een singleplayer optie en een multieplayer??
ik weet het niet want heb deel 2 niet.



j heb indd een multie, maar heb ik niet geprobeert nog maar omdat vriende zeide dat j online kon gamen dus daarom vroeg ik er na
 
Nee kan niet. Tenzij je toevallig een goede key hebt..
En als het wel kon dan mag ik het je niet uitleggen hier.
 
Dat mag je prima uitleggen hier ;)
Waarschijnlijk kan je alleen op servers spelen zonder punkbuster, dus niet op de officiele servers. Ik heb deel 1 trouwens origineel gekocht voor het online spelen, vond ik het wel waard ;) Had geen zin in gedoe met servers e.d.
 
Ik mag toch niet uitgaan leggen hoe je met een illegaal spel online kan spelen, lijkt me toch niet de bedoeling hier of heb ik dat mis?
Ik heb trouwens een keer met mn gedownloade cod2 online kunnen spelen, daarna heb ik het orgineel gekocht en dat was me het geld dubbel en dwars waard!
 
Je mag wel over warez praten (als iets niet lukt met het programma).... staat letterlijk in de voorwaarden van Helpmij.nl :)
Alleen is het weer dubieus, want beveiligingen omzeilen is weer verboden bij wet (ook in Nederland) en daar lijkt het dan weer wel op.... grijs gebiedje dus :D
CoD2 vond ik wel tegenvallen eerlijk gezegd... maar ben heel blij met m'n Cod goty edition :D
 
Laatst bewerkt:
Je kan zeker wel online gamen met CoD2, dit kan alleen in private servers (gecrackte dus) kijk op http://www.epcgaming.com/ en dan bij gewoon CoD daar staan alleen nog maar CoD2 servers allemaal gecracked. :D

Sorry voor overtreding van regels.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan