Call of duty 4 lagg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bluefearz

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Ik ondervind het volgende probleem met Call of duty 4 multiplayer.
Ik start CoD4 op en alles gaat goed. Dan join ik een server en gaat ook goed.
En als ik dan aan het spelen ben ga ik op een willekeurig moment heel erg laggen.
Het ligt niet aan mijn connectie dus moet eigelijk wel aan hardware liggen:(
Het rare is ook dat het bij settings aangeeft dat ik 'dual video cards' heb terwijl ik tog echt maar 1 videokaart in mij systeem heb zitten

Hebben jullie mischien een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Hier zijn mn specs van pc, hij komt uit 2003 en ik heb in 2006 mijn oude videokaart (ati radeon 9900 se 128mb) vervangen voor een ati Radeon X1600 pro (agp).

CPU: intel pentium 4 - 2,6 GHz
RAM: 512 mb
GPU: ATI Radeon X1600 pro 512 mb
Moederbord: asus p4p800

Ik weet dat deze specs mager zijn om goed CoD4 goed op te kunnen spelen, maar het zou opzich moeten lukken.
Ik speel op laagste detail.

HELP MEE:thumb::thumb:

Ik zou er meer RAM geheugen bij plaatsen, 512 is te weinig

Laatst bewerkt:
Op een willekeurig moment heel erg laggen, is dat binnen 5 minuten dat je in de server zit, en daarna kun je ook écht niks meer?

Dan probeer je in een cracked server te spelen die punkbuster aan heeft staan. sinds een maand of 2 heeft punkbuster de cracked servers verbannen, zodat de spelers deze lagg krijgen. Er zijn hier wel trucjes voor, maar ik weet niet of ik die hier mag bespreken.

Dus ik zou zeggen, zoek een legale server op, of een cracked server waar punkbuster uit staan, en probeer het nog eens ;)

Ik speel nooit in cracked servers...
Het rare is gewoon dat mijn fps onstabiel lijkt te zijn. Als ik lagg dan is mijn harddisk ook altijd flink bezig (kzou niet weten warom). Verder heb ik alle onnodige programma's uitstaan.

weten jullie mischien hoe het komt dat ik op deze manier lagg?

wat dacht je van Upgrade naar
1024Mb (1GB)
of 2048MB (2GB)

en een HD3850 AGP
dan kan je COD4 op high spelen:D

Canirunit laat zien dat ik met mijn specs call of duty nog redelijk goed kan spelen.
Dus een upgrade naar een 3850 videokaart heeft weinig zin omdat het nouwelijks verschil maakt met de X1600.

Maar het is toch niet normaal dat als canirunit zegt dat ik cod4 makkelijk kan spelen op de laagste setting, dat ik dan alsnog keihard lagg:( ???

hebben jullie nog tips om minder te laggen want mijn cpu geeft niet aan dat cod4 te zwaar is en geheugen te weinig is ook niet. dus het moet wel degelijk niet aan de hardware liggen...

van video geheugen naar RAM

Hey ik had mischien een alternatief bedacht voor geheugen kopen.

Ik weet alleen niet of het technisch mogelijk is.
Ik wil 256mb van mijn video-geheugen gebruiken voor het werkgeheugen.
Kan ik dit doen via de bios??? en zo ja...hoe?

Mijn videokaart is: ATI Radeon X1600 pro (AGP)

comments plz

Blu ray, ik weet ook wel dat de 3850 sneller is maar als je naar mn post kijkt zie je dat ik een andere vraag heb:

Hey ik had mischien een alternatief bedacht voor geheugen kopen.

Ik weet alleen niet of het technisch mogelijk is.
Ik wil 256mb van mijn video-geheugen gebruiken voor het werkgeheugen.
Kan ik dit doen via de bios??? en zo ja...hoe?

Mijn videokaart is: ATI Radeon X1600 pro (AGP)

comments plz

oke ,
ik weet niet of je zomaar 256 MB kan pakken van je ram en je pc wordt traaag
omdat je maar 256 MB overhoud voor windows en in XP wordt 1GB aangeraden voor COD4
en je volgensmij moet je bios of je videokaart het ondersteunen

ik bedoel het geheugen dat op je videokaart zit, in mijn geval dus 512.
Kan je daar 256 mb gebruiken voor RAM??? Dus dan heb je 768 mb ram en videokaart van 256 mb. Is dat mogeljk of niet?

Op een willekeurig moment heel erg laggen, is dat binnen 5 minuten dat je in de server zit, en daarna kun je ook écht niks meer?

Dan probeer je in een cracked server te spelen die punkbuster aan heeft staan. sinds een maand of 2 heeft punkbuster de cracked servers verbannen, zodat de spelers deze lagg krijgen. Er zijn hier wel trucjes voor, maar ik weet niet of ik die hier mag bespreken.

Dus ik zou zeggen, zoek een legale server op, of een cracked server waar punkbuster uit staan, en probeer het nog eens ;)

Ik speel zelf ook op cracked servers(shame shame) en heb hier geen last van dus dit is echt onzin:rolleyes:

Ik ondervind het volgende probleem met Call of duty 4 multiplayer.
Ik start CoD4 op en alles gaat goed. Dan join ik een server en gaat ook goed.
En als ik dan aan het spelen ben ga ik op een willekeurig moment heel erg laggen.
Het ligt niet aan mijn connectie dus moet eigelijk wel aan hardware liggen:(
Het rare is ook dat het bij settings aangeeft dat ik 'dual video cards' heb terwijl ik tog echt maar 1 videokaart in mij systeem heb zitten

Hebben jullie mischien een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Hier zijn mn specs van pc, hij komt uit 2003 en ik heb in 2006 mijn oude videokaart (ati radeon 9900 se 128mb) vervangen voor een ati Radeon X1600 pro (agp).

CPU: intel pentium 4 - 2,6 GHz
RAM: 512 mb
GPU: ATI Radeon X1600 pro 512 mb
Moederbord: asus p4p800

Ik weet dat deze specs mager zijn om goed CoD4 goed op te kunnen spelen, maar het zou opzich moeten lukken.
Ik speel op laagste detail.

HELP MEE:thumb::thumb:

oké om iedereen te helpen heb ik een tutorial gemaakt op onze clan channel op youtube
*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van 2008 mogen met rust gelaten worden. Link verwijderd en topic gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan