call of duty key

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierickbart

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
ik ben een fervent gamer en speel dan ook veel multiplayer zoals mohaa enz. Maar nu kocht ik call od duty en diene key werkt niet op internet. Terwijl ik deze zojuist gekocht heb. Wat moet ik nu doen om mn key toch te laten werken

Terug gaan naar de winkel!

Het is heel ***lig maar dan is er vast weer zon l*l geweest die hem gekocht had, code genakt en dan terugbracht.

Erg l*llig!

Suc6,
Timothy

tja maar wat kan de winkel er aan doen, kheb die besteld in de colruyt. dus waar moet ik da gaan vragen, is er een manier om dat via activision ofzo te regelen

dat s een grootwarenhuis zoals jullie albert hein hebben...

het je die expliciet besteld in de collishop?

Oow, ok, ik zou iig gewoon terug gaan en daar weten ze denk ik wel raad. Misschien ken je ook nog contact opnemen met Activision.

Mzzl,
Timothy

En anders download je een patch waardoor je wel online kan. Die zijn er altijd wel te vinde:D;)

Geplaatst door Battleboy7
En anders download je een patch waardoor je wel online kan. Die zijn er altijd wel te vinde:D;)

Werken meestal niet hoor (bij mij altans ;) )

Patches werken niet meer nadat er een update van punkbuster is meegeleverd met de 1.4 patch.

Sinds PB is gekomen is COD compleet veranderd. Je kunt nu zelf via PB mensen kicken door een stem uit te brengen. Soms word je ineens gekicked door een "Time Out"

Ik ben 1 keer zwaar de fout ingegaan met een wallhack die PB nog niet ontdekt had(scheen). Ik werd natuurlijk wel ontdekt, net in de FD-NL Public S&D server, en er werd een bann op me gezet. Gelukkig was ik alleen gebanned op de servers die bij FD-NL in het komplot zaten, dus kon ik nog gewoon gamen. Nu, 2 maanden later is me GUID (Cd-key) gebanned van alle PB servers. Ik zit in een clan die nr 1 staat op S&D Benelux en ik ben gebanned van alle PB servers. Dat is echt zwaar k*t.
Nu PB erop zit kun je haast niet meer cheaten. Toch komen er steeds meer wallhacks en Aimbots, maar merendeel werkt niet. Taurine was altijd heel bekend maar hun laatste aim werkt ook niet(lkkr belangrijk allemaal). Maar ik ben dus ook mn cd key kwijt, als er iemand is die COD niet meer speelt en het spel origineel heeft en dus ook originele cd key, plz aan mij gve:p

Jetfire

Geplaatst door jetfire
Sinds PB is gekomen is COD compleet veranderd. Je kunt nu zelf via PB mensen kicken door een stem uit te brengen. Soms word je ineens gekicked door een "Time Out"

Ik ben 1 keer zwaar de fout ingegaan met een wallhack die PB nog niet ontdekt had(scheen). Ik werd natuurlijk wel ontdekt, net in de FD-NL Public S&D server, en er werd een bann op me gezet. Gelukkig was ik alleen gebanned op de servers die bij FD-NL in het komplot zaten, dus kon ik nog gewoon gamen. Nu, 2 maanden later is me GUID (Cd-key) gebanned van alle PB servers. Ik zit in een clan die nr 1 staat op S&D Benelux en ik ben gebanned van alle PB servers. Dat is echt zwaar k*t.
Nu PB erop zit kun je haast niet meer cheaten. Toch komen er steeds meer wallhacks en Aimbots, maar merendeel werkt niet. Taurine was altijd heel bekend maar hun laatste aim werkt ook niet(lkkr belangrijk allemaal). Maar ik ben dus ook mn cd key kwijt, als er iemand is die COD niet meer speelt en het spel origineel heeft en dus ook originele cd key, plz aan mij gve:p

Jetfire

dus je kunt geen clanwars mee spelen ?
hahahahah terecht :p

je kunt proberen een mail te sturen met de vraag of ze de ban op kunnen heffen.

Terug gaan naar de winkel voor een nieuwe game, degene die je hebt gekocht is tenslotte niet goed, de winkel stuurt dan de game wel weer retour. En JA! ook sinds versie 1.4 is de game gewoon te spelen op een gameserver die de cd-key niet checkt, kijk voor meer info op www.epcgaming.com/
Trouwens....leuk om te horen hoe iemand wordt gekickt door punkbuster vanwege het cheaten in Call of Duty. Cheaten is not done...dat weet je toch??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan