Call of Duty : Multiplayer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielb

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Ik heb sinds gisteren COD2, warez wel te verstaan. Singleplayer is helemaal geweldig, loopt goed, maar wat nu.. Wil ik multiplayer opstarten, krijg ik een zwart scherm, and that's it.. Me videokaart is blijkbaar wel goed genoeg, anders zou singleplayer ook niet werken. Weetje wat ik hiertegen kan doen, dan ben ik je eeuwig dankbaar!!

Laatst bewerkt:
Voor de multiplayer zul je of de orginele versie moeten hebben of op cracked servers moeten gaan spelen maar met dat laatste mag ik je niet helpen..

Cracked servers weet ik allemaal wel, maar ik krijg hem niet eens opgestart.

ik heb dit ingevoerd bij als je doed multyplayer > eigenschappen >
"C:\Program Files\Activision\Call of Duty 2\CoD2MP_s.exe" +connect 84.244.130.239

misschien is bij jou dat eerste ( C:\prog...... anders, en bij dat ip adres kan je ook een andere server invoeren dit is er van gewoon eentje.;)

hopelijk lukt het

Uhm wacht, met eigenschappen bedoel je dan rechtermuisknop op het CD2_mp icoontje in C:\....\callofduty\ ??

Ik heb nog niet geprobeerd, maarga het nu doen, ik wou niet dingen gaan doen terwijl ik neit cker wist wat ik zou doen :)
Overigens, met XFIRE werkt hij ook niet, still black screen.

Edit: Nee het is niet gelukt.. krijg nog steeds een zwart scherm bij opstarten.. :(

Laatst bewerkt:
Halsangel, post anders ff jouw versie van dat ding (zippen)
misschien dat bij hem gewoon de multiplayer kaduuk is en hij een andere nodig heeft.. Dat komt veel voor bij warez...

wat bedoel je mijn versie, bedoel je mijn call of duty versie:confused:

maar waarschijnlijk lukt het met dat wat ik zij, eerst deed ie het bij mij ook niet en toen probeerde ik dit en toen deed ie het:D

Nee ik had al geantwoord dat het niet gelukt was, helaas..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan