Call Of Duty4 Werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshuavdv

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
sinds ik cod4 heb kon ik het perfect spelen op mijn pc. ik heb mn nieuwe pc daar heeft het ook perfect op gewerkt. toen had ik heb geformateert mijn nieuwe pc en cod4 weer geinstaleert werkte weer perfect toen kwam er dat hij niet werkt blablabla enz + 1.6 en 1.7 patch geinstaleet
Pc Windows vista ultimate 32bit gekrakte versie
Antec900 case
Intel core duo inside 2.53GHz
2maal Ati sapphire HD3850 GDDR3 512Mb geupdate naar 3800series
power 600wat Be quiet
2Gb Ram Apacer
250Gb sata harde schijf
ik heb nog nooit problemen gehad ik speel crysis op mijn gemak op medium en high

Laatst bewerkt:
wat is je vraag nou?
want ik kan je best helpen met dit soort vragen.

jah ik krijg telkens een probleem als ik een paar minuten speel iw3p.exe denk ik komt er altijd ik heb bij configscherm geluid enz steriomix ingeschakeld helpt niet ik heb ook gelezen dat je je micro in je pc moet plugen heb ik ook gedaan want bij mij blijft hij er in zitten voor andere spelle enz voor te praten gelijk team fortress2 help alemaal niet

zit ma 1 ding op:P een acc aanmaken en wachten:P ik had het zelfde probleem, je moet voorlopig een nieuw profiel aanmaken en daarop spelen, met 2 a 3 maand deed hij het bij mij weer. Irritand probleem geen oplossing die bij iedereen werkt.

hoe bedoel je een nieuw acount maken bedoel je een nieuwe multyplayeracount maken want ik zit wel al ver en ik speel op 2 verschilende pc van bij mn ouders want ze zijn gescheiden en die bij mijn moeder is het mijn nieuwe en bij mn vader is het een minder nieuwe wel redelijk snel maar daar heb ik geen problemen mee:confused:

normaalgezien is dat het probleem niet want ik heb iets veranderd bij mijn Ati center na dat ik het probleem al had dus ik heb nog niet geprobeert te spele of het lukt nu dat ik die installingen veranderd heb bij mn ati center

probeer dat eerst, als het niet werkt maak dan een nieuw profiel aan en begin weer op lvl 1 na een tijdje doet je oude het wel weer;) je kunt eventueel ook even je standaard instellingen weer instellen vooral de beeld grootte

gwoon ff cod4 op standaardinstellingen;) en nieuw profiel anders weet ik het ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan