Hai ik hoop dat iemand me ff kan helpen met deze vraag want ik zoek me echt helemaal rot naar een oplossing. Ik heb dus zo'n simpel webcammetje van Logitech Quickcam Express en draai XP. Hij heeft het gewoon altijd prima gedaan geen problemen, never. Maar onlangs ben ik dus van win 98 naar XP gegaan en nu doet hij het niet meer. Ik heb dus netjes van de logitechsite de driver van xp gehaald en ook het advies gevolgd de nieuwste versie van Direct X te installeren.
Ik heb een vermoeden dat het met direct X te maken heeft, want mijn pc heeft sinds direct X 9 wel meer kuren (zoals afsluiten en rebooten). Wat doet de cam als ik hem opstart: Hij werkt dus wel! Ik krijg 1 seconde beeld en daarna bevriest hij en loopt het erbij gebruikte programma vast...of dat nou netmeeting is, de logitechsoftware of yahoo/msn enz. Alsof het allemaal teveel van de comp vergt en ik heb genoeg geheugen.
Kan iemand mij asjeblieft helpen?
Ik heb een vermoeden dat het met direct X te maken heeft, want mijn pc heeft sinds direct X 9 wel meer kuren (zoals afsluiten en rebooten). Wat doet de cam als ik hem opstart: Hij werkt dus wel! Ik krijg 1 seconde beeld en daarna bevriest hij en loopt het erbij gebruikte programma vast...of dat nou netmeeting is, de logitechsoftware of yahoo/msn enz. Alsof het allemaal teveel van de comp vergt en ik heb genoeg geheugen.
Kan iemand mij asjeblieft helpen?