Alphateamface
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mei 2008
wow, echt bedankt. denk je dat ik ook een nieuw processor nodig heb dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat hier nergens in je topic, dat je een nieuwe topic moest aanmaken. Er werd alleen gevraagd of je duidelijk wilt aangeven wat je precies wilt.Altijd leuk, wordt je gevraagd om een nieuw topic te maken, doe ik dat. wordt die gelockt...
Plaats nu nog eens een keer kort en krachtig wat je hebt en wat je wilt gaan kopen.
Hiermee wil ik zeggen dat je aan een compaq niet veel kan upgrade, ik wilde dat ook, ik wilde een nieuws moederbord, processor en geheugen.Bericht in ander topic:
zo te zien is het een compaq, daarvalt niet veel aan up te grade, speciale voeding, speciale aansluitingen, ik denk dat je het volgende nieuw aan het kopen komt:
*voeding
*moederbord
*processor
*geheugen
*dvd speler + brander of wat je nu hebt moet sata zijn, of dat bewaren en een sata hdd
en wat is je budget
Leonardboth: ja, maar het gaat niet passen... ALS Je perse DDR3 wil moet je dus een nieuw mobo aanschaffen
Dat verwarde me, maar bedankt =].
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.