Capture card & Geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het niet, maar er staat inmiddels zoveel zin en nog meer onzin in dit topic geschreven, dat het overzicht een beetje weg is.

Plaats nu nog eens een keer kort en krachtig wat je hebt en wat je wilt gaan kopen.

Nou, hier is t

Kort: Een pc waar ik mijn ps3 kan opnemen met een capture card, en ze bewerk.
ik speel geen spellen op de pc, maar internet wel.

Lang:

Ik wil graag mijn pc uitbreiden tot eentje waar ik filmpjes kan opnemen via een capture card,
en ze vervolgens kan bewerken als ik ze niet stream. Is het mogelijk om een goede capture card (met live streaming) te krijgen met niet al te veel geld uit te geven?

Nou wil ik natuurlijk ook laadtijden voorkomen, nu heb ik 1GB aan intern geheugen,
is het ook handig als je nog 1GB erbij doet voor de capture card? Of zeggen jullie dat het niks met het intern geheugen te maken heeft.

Verder kan ik er zelf niks aan toevoegen, behalve de naam van de PC en het type:

Compaq Presario
SR1340NL
de standaard 512MB geheugen is vervangen met 1GB

Altijd leuk, wordt je gevraagd om een nieuw topic te maken, doe ik dat. wordt die gelockt...
Er staat hier nergens in je topic, dat je een nieuwe topic moest aanmaken. Er werd alleen gevraagd of je duidelijk wilt aangeven wat je precies wilt.;)
Plaats nu nog eens een keer kort en krachtig wat je hebt en wat je wilt gaan kopen.

Titel op jou verzoek aangepast.:)

Bericht in ander topic:
zo te zien is het een compaq, daarvalt niet veel aan up te grade, speciale voeding, speciale aansluitingen, ik denk dat je het volgende nieuw aan het kopen komt:
*voeding
*moederbord
*processor
*geheugen
*dvd speler + brander of wat je nu hebt moet sata zijn, of dat bewaren en een sata hdd

en wat is je budget
Hiermee wil ik zeggen dat je aan een compaq niet veel kan upgrade, ik wilde dat ook, ik wilde een nieuws moederbord, processor en geheugen.
De voeding moest ook worden vervangen omdat compaq speciale voedingen heeft, en ik denk dat je processor een amd sempron of p4 is,,
en dit is niet meer het beste om mee video's te bewerken, dus wat is je budget kijk ik eens wat je daarvoor kunt krijgen.

robin

Ik wil niks nieuws, behalve een capture card, video's bewerken gaat nu ook uitstekend.
Ik snap wel wat je zegt dat het n speciale voeding enz heeft, maar het is niet mijn bedoeling om hier games er op te gaan draaien, het enige dat ik echt wil is mijn ps3 live streamen op een site zoals justin.tv

mijn budget ligt rond de 100 euro voor een capture card

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan