Case MODDEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
Heyyy,

ik wil graag een beetje gaan casemodden enzovoort maar wat ik me nou afvraag die neonbalken enzo waa kopen jullie die handel???

En hoe sluit je dan aan op een molex stekker???

En die Blauwe LEds voor de lichtjes voorop de kast! moet ik die solderen of is er nog een andere manier???

Kben niet zo creatief mar kheb wel en SUPERVETTE casemod in gedachte :D:D:D...

Groetjesss

Begin maar eerst eens wat FAQ's te lezen, zoals deze. Zonder kennis en oefening zal je nooit een vette casemod kunnen bereiken, hoe mooi je 'm ook in gedachten hebt.

Nadat je de FAQ's hebt door gelezen goed bedenken wat je met eventuele window, blowhole, kleur enz wilt.
Lees de topics in deze sectie goed door.
D'r staan genoeg tips in.:)

Ik bedoel of ik die leds gewoon kan vervangen dat FAQ heb ik al 83 en een half x door gelezen!!! daar praten ze over weerstanden maar die heb ik toch niet nodig als ik die lampjes vervang ??????

En waar je die "zooi" koopt staat er ook niet!!!

:D:D:D

Thanx alvast!!

En ik ben al begonnen!!!

Window zit er al in, vanmiddag alleen DUBBELZIJDIG tape halen!!! kheb al wat gelezen hoor steve want dat rade je toch aan dat tape??? En dan plexiglas ervoor is ook al op MAAT en afgewerkt!!

DUSSS het kleine beetje voorkennis is er al :D:D:D

Hoe heb je het window eruit gezaagd dan?

Die LED'jes kan je gewoon vervangen.. Ik denk dat je het best een kroonsteen gebruikt: de draadjes van de huidige LED's knip je (aan het eind) door, je stript de isolatie en je bevestigt een dubbel kroonsteentje, aan elk draadje één. Aan de andere kant maak je dan de overeenkomstige poot van de LED vast, moesten de pootjes te kort zijn kan je er evt. een klein verlengdraadje op solderen.

Met een DECOUPEERZAAG (van papa :D:D) steve of hoe jij het zegt WIPZAAG(in je vele replies)!!!

En aan de rest daar heb ik wat aan bedankt!!! :thumb:

Geplaatst door Steve
Hoe heb je het window eruit gezaagd dan?

Die LED'jes kan je gewoon vervangen.. Ik denk dat je het best een kroonsteen gebruikt: de draadjes van de huidige LED's knip je (aan het eind) door, je stript de isolatie en je bevestigt een dubbel kroonsteentje, aan elk draadje één. Aan de andere kant maak je dan de overeenkomstige poot van de LED vast, moesten de pootjes te kort zijn kan je er evt. een klein verlengdraadje op solderen.

Tis al gelukt maar op een op eigen manier proffesionele manier!!! haha heel ingewikkled maar het brand en HOE... :D:D:D ziet er wel geinig uit!!!

Ik heb toen de ledjes gesoldeerd en krimpkous erover gedaan.
Neemt minder ruimte in dan kroonsteentjes.

Ik moet zeggen met eigen kleur ledjes is het idd mooier.:)

Nu zal je mij dat woord weinig nog in de mond zien nemen aangezien ik net een Dremel-kloon hebt gekocht van Ferm.. Doet 't erg goed, kostte € 25 incl 40 accessoires. Een dremel incl 5 accessoires heb je voor € 100...

Om metaal te snijden gebruik ik met fiberglas afgezetten slijpschijfjes en die doen 't echt geweldig.

a een vriend van mij heeft ook een dremel en een gaatje in de bovenkant van me kast is ook wel leuki :D... dus denk dat ik die een keer van em gaat lenen... om af en toe naar dat kleurenspektakel te kijken :D:D

Trouwens jij voor 25 euro met 40 dingetjes ooow jij heb em tweedehands das natuurlijk wel slim van je...

Niet tweedehands maar niéuw. Het is een kloon, van het merk Ferm.

Ooow sorry verkeerd gelezen...

Mag ik vragen waar je die gekocht heb???

By the Way kheb net me CABLES GEROUND!! alleen die cdroms en diskette die van hdd is egt wat te FIJN...

heb jij die wel gedaan steve??? of andere???

Bij Gamma, een tijdje geleden hadden ze 'm ook in Nederland (misschien nog steeds).

Verder heb ik énkel rounded cables in m'n systeem, en wel UV-reactive.. Samen met een UV CCFL geeft dat wel een geil effect.

haha zozo,,,

Ik vind dit wel ***

kheb me cables geround en me cpu is nu 43 graden terwijl die eerst niet over de 41/42 kwam... RAAR vind ik dat!!

Mobo is wel 2 graden koeler!

Wat maakt dat één graadje verschil nu uit?? Zal vast wel met afronding of een licht verschillende kamertemp te maken hebben.

Geplaatst door Steve
Bij Gamma, een tijdje geleden hadden ze 'm ook in Nederland (misschien nog steeds).
Klopt het was een aanbieding van €29,- voor een kloon merk Kinzo.
Ik heb hem toen gehaald omdat er een flexibele slang bijzat.
Deze zijn van Dremel erg duur.
Nu heb ik twee van die dingen.:D
(Dremel, Kinzo)

Edwin1986,
Ik weet niet of je nog Casefan's gaat plaatsen,
maar denk dan om je airflow.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan