Casemodding Verkeerd Afgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerardaskes

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
23
Hallo ik heb op school de zijkant van me kast "gepimped" maare toen heb ik hem thuis aangeloten op de voeding kabel en toen is die kabel helemaal gesmolten naar de voeding toe "der in" ik heb hem daarna weer gestart met dezelfde voeding en hij deed het maar er stond opeens Diks Boot failure waar kan dit aan liggen ik denk zelf omdat die kabel kapot is waar die in de hardeschijf en dvd brander speler en diskette drive gaat alsublieft help me!!:(
 
Kijk es ff of die kabel nog goed vastzit op de poort van het moederbord én harde schijf.
 
Het probleem is Die kabels naar de hardeschijf en dvd speler zijn helemaal gesmolten en die heb ik weer aangesloten dus? Me voeding is naar de *****?
 
Ik heb idee dat me hardeschijf kapot is ! Moet ik het met een andere voeding proberen?
 
De kabels naar me moederbord zijn niet aangetast alleen de kabels die naar de hardeschijf en dvd speler en Diskette drive zijn gesmolten!
Die zijn dan toch kapot?
 
Hoho, je gaat nu wel erg snel.

Je zegt eerst dat de kabel van de voeding gesmolten is:
maare toen heb ik hem thuis aangeloten op de voeding kabel en toen is die kabel helemaal gesmolten naar de voeding toe "der in"

Hier heb je het weer over, wat ik dan zo lees, over de ide-kabel:
ik denk zelf omdat die kabel kapot is waar die in de hardeschijf en dvd brander speler en diskette drive gaat

Sluit de hd es aan op een andere computer en kijk gewoon ff of ie ervan wil opstarten. Dat er halverwegen een blauw scherm kan komen is, is normaal. De hd doet het iig.
 
De kabels naar me moederbord zijn niet aangetast alleen de kabels die naar de hardeschijf en dvd speler en Diskette drive zijn gesmolten!
Die zijn dan toch kapot?

Ja, dus ff naar de computerzaak en zo'n zelfde kabel kopen.
 
ja maar hoe vervang ik die :D Ik ben niet zon goeie :p
Ik denk dat ik beter een neiwe voeding kan kopen!
 
En dan nog steeds gebruik maken van de gesmolten kabels? Dan heeft een nieuwe voeding weinig nut als het echt aan de kabels ligt
 
ja maar hoe vervang ik die :D Ik ben niet zon goeie :p
Ik denk dat ik beter een neiwe voeding kan kopen!

Als je je kast kan modden en een voeding kan vervangen, dan is een ide-kabeltje vervangen helemaal geen probleem lijkt me.
 
Hehe ook een beetje dom om hem weer aan te sluiten he:)
Maar die Gesmoten kabel is echt helemaal de voeding in gegaan ik heb het idee dat die helemaal vervangen moet worden!
 
Hehe ook een beetje dom om hem weer aan te sluiten he:)
Maar die Gesmoten kabel is echt helemaal de voeding in gegaan ik heb het idee dat die helemaal vervangen moet worden!

Welke gesmolten kabel bedoel je nu?

Of bedoel je het molex-kabeltje ipv de ide-kabel?

Plaats es een foto anders.
 
als ik alles zo lees,is alles kapoot ,verbrand en kort gesloten dus koop maar nieuwe pc:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan