itsyannick
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2010
Goeie middag
,
Ik ben bezig met een nieuw systeem voor World of Warcraft: Cataclysm en heb er samen met een goeie vriend van mij een samengesteld en wij vragen ons af of jullie mis dingen zien die niet bij elkaar passen wat wij over het hoofd hebben gezien of mis iets eraan zouden veranderen.
Budget - 800 tot 1200 E (minder is altijd beter)
Doel - WoW: Cataclysm op highest settings + ventrilo, gem. 10 tabs FF, skype, steam, xfire en msn in de background
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk, 98% van de tijd een headset op of speakers op hard genoeg
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
hoogstwaarschijnlijk zelf
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben; opties?
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Windows 7 Home Premium 64 bit UK retail
Andere software? - nope
Randapparatuur:
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Kheb opt moment niks in huis, heb hier het lijstje dat we tot nu toe samen gesteld hebben:
Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333 Kit
Western Digital WD5000AADS
Logitech X-530
Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit (Retail, UK)
Asus DRW-24B3ST
AMD Athlon II X4 635
XFX GTS250
Thermaltake Element G VL10001W2Z
OCZ ModXStream Pro 500W
Asus M4A79XTD EVO
mijn G5, G15 en creative fatal1ty zijn hard aan vervanging toe, dus overig budget kan goed besteed worden (razor, steelseries etc)
enk heb een ??? iiYama, 1680x1050 reso beeldscherm (DVI)
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
WoW: Cataclysm op highest settings dus, en geen enkele hapering op medium FX shooters
side vraagje;
zit er veel verschil in kwaliteit van geluid als we er een geluids kaart bij stoppen? kheb nu boxen diek al had bij windows98 >.> dus die X-530's zijn wel hard nodig
Alvast bedankt,
Yannick

Ik ben bezig met een nieuw systeem voor World of Warcraft: Cataclysm en heb er samen met een goeie vriend van mij een samengesteld en wij vragen ons af of jullie mis dingen zien die niet bij elkaar passen wat wij over het hoofd hebben gezien of mis iets eraan zouden veranderen.
Budget - 800 tot 1200 E (minder is altijd beter)
Doel - WoW: Cataclysm op highest settings + ventrilo, gem. 10 tabs FF, skype, steam, xfire en msn in de background
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk, 98% van de tijd een headset op of speakers op hard genoeg
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
hoogstwaarschijnlijk zelf
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben; opties?
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Windows 7 Home Premium 64 bit UK retail
Andere software? - nope
Randapparatuur:
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Kheb opt moment niks in huis, heb hier het lijstje dat we tot nu toe samen gesteld hebben:
Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333 Kit
Western Digital WD5000AADS
Logitech X-530
Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit (Retail, UK)
Asus DRW-24B3ST
AMD Athlon II X4 635
XFX GTS250
Thermaltake Element G VL10001W2Z
OCZ ModXStream Pro 500W
Asus M4A79XTD EVO
mijn G5, G15 en creative fatal1ty zijn hard aan vervanging toe, dus overig budget kan goed besteed worden (razor, steelseries etc)
enk heb een ??? iiYama, 1680x1050 reso beeldscherm (DVI)
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
WoW: Cataclysm op highest settings dus, en geen enkele hapering op medium FX shooters
side vraagje;
zit er veel verschil in kwaliteit van geluid als we er een geluids kaart bij stoppen? kheb nu boxen diek al had bij windows98 >.> dus die X-530's zijn wel hard nodig
Alvast bedankt,
Yannick
Laatst bewerkt: