Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overigens is registreren niet het juiste woord, "opnieuw inloggen en herinner mij aanvinken" klinkt wat minder gevaarlijk en meer realistischer.Als je cookies aanvinkt, moet je je daarna bij websites zoals Helpmij.nl weer opnieuw registreren!
Ik maakte het te erg, ja.Overigens is registreren niet het juiste woord
Het bovenstaande was de binnenkomer. CCleaner ruimt alleen tientallen Mb's of meer op, als je Tijdelijke Internetbestanden aangevinkt hebt, wat standaard zo is. Maar waarom dan niet in Internet Explorer de voor TIB beschikbare schijfruimte op 50 Mb gezet? (Is ook wel prettig, want dan surf je sneller.)Overal lees ik cc cleaner een programma wat alles opruimt...
Boeing_737 zei:Een Amerikaanse expert op dit gebied heeft over het opschonen door welke register-cleaner dan ook gezegd: "Wat ze schoonmaken is te vergelijken met het opruimen van één parkeerplaats, op een parkeerterrein zo groot als de staat Montana"
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.