CD boot niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nooone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
3
Ik heb echt een groot probleem.

Ik heb een pc met packard bell recovery program en zonder cd gekocht. Dit was een jaar geleden. Dus elke keer als er iets gebeurde installeerde ik windows opnieuw zonder cd. Nou heb ik dus met een cd alles verwijderd van packard bell en gewoon windows geinstalleerd vanaf de computer. Maar nou wil ik de cd booten op de computer maar dit werkt, hij boot gewoon de cd niet :S.

Ik heb ook andere cd's geprobeerd, de cd's op andere computers geprobeerd dan doet hij het wel. Maar alleen op die ene pc niet.

Dit heb ik al allemaal geprobeerd:

boot veranderd van allemaal cd-rom. Werkt niet.
De cd is goed want hij werkt ook op andere pc's.

Kan het zijn dat het door mijn dvd spelers komt. Ik heb in de boot staan cd-rom kan het zijn dat ik het in dvd moet veranderen. Of kan het ook zijn dat packard bell iets heeft uitgeschakeld waardoor booten niet mogelijk is.

BTW: de cd waar windows installatie opstaat is een dvd.

misschien dat daar wat mee te maken heeft.

Alvast bedankt.
 
De cd is goed want hij werkt wel op andere PC's, maar het is een DVD:confused: die start dus wel op andere PC's op, kun je er dan ook verder mee komen, naar de herstelconsole b.v.?

Heb je meerdere cd/dvd stations in die comp?

Probeer eens gewoon aan een werkende XP SP2 CD te komen, en probeer het nogmaals, eventueel in het andere station, indien aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan