CD/DVD speler/brander doet het niet meer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
798
Hoi,

ik heb een probleem met mijn cd/dvd brander. Hij herkent geen cd's en dvd's meer.
hier een fotootje: Knipsel.JPG

Ik krijg deze code:Knipsel.JPG

weet iemand wat ik moet doen?

Mvg, Casper
 
:confused: Moet je gewoon driver voor vinden ( en opnieuw installeren ! ) ... dan opnieuw proberen ...:):thumb:
 
Laatst bewerkt:
:confused: foute driver zo te lezen is ! moet je proberen ( als je dat wil ) liever met '' DriverEasy '' of '' Driver Genius '' en via hun automatisch driver installeren ...:thumb:
 
Wellicht kan je dit met microsoft fixit de boel weer herstellen.
 
@ROYONIX: heb progje geïnstalleerd, maar cd/dvd brander stond er niet tussen.

@jackall: Heb je linkie? :p
 
ik heb de nieuwste geinstald en ik heb gescant door op de scan nu button te klikken.

fixit heeft het niet gefixt:(
 
:confused: Oke ...:thumb: maar wat dan ...Driver Easy ? ...of Driver Genius ?? :confused:
Bij Driver genius volgens mij moet je op Update nu klikken en Bij Driver Easy moet op Scan nu ...:D
en bij FIX IT moet zo :
29q1ixt.jpg
15rk46o.jpg
 
Laatst bewerkt:
:confused: Ik houd niet van chatten...ben zeer slecht in...:eek: ...en op andere kant ben niet zo echt goed ( of vlot ) met m'n oogen ....:(
 
Laatst bewerkt:
Off topic

Sjakie was geen voetbal kijken maar gewoon aan het werk.
 
@ROYONIX: Ik heb in driver easy gekeken maar daar zei hij dat de drivers in orde waren.

@Borrelnoot: Geklikt op dat icoon van de cd/dvd brander en toen naar nieuwe drivers gezocht.
 
Probeer eens via apparaatbeheer, klik erop met rechter muisknop op het apparaat, en kies voor " installatie ongedaan maken " , vervolgens de pc opnieuw opstarten. Dan zal windows het apparaat detecteren, en opnieuw installeren.

Dit kan in sommige gevallen helpen.
 
:)Je kan zojuist zoals die Borrelnoot goed ook zei proberen..:thumb: en als dat ook niet helpt, dan is zekker of iets mis met je CD/ DVD Brander...of je ook nakijken binnen in kast moet of daar wat met bedrading/contact verbindingen mis is ofzo..:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan