CD/DVD speler/brander doet het niet meer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
:eek::eek::eek: die comment in een andere topic hoort ...:(:eek: ...sorryyy ga meteen verwijderen ....:d
 
:confused: Ik stel voor dat je probeert de CD/DVD brander eruit te halen en die opnieuw aansluit. Vervolgens weer de driver opzoeken...
Als het niet lukt, zet dan je volledige gegevens van de brander op dit forum en zal ik ook proberen die driver te vinden.
Waarschijnlijk zullen er meer gebruikers zijn die bij zullen springen om de driver te vinden
zodat je deze later handmatig kan proberen installeren.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
:( Ne joh op die manier kan niet, zonder zekerheid kan je geen en zomaar een driver installeren ...:( ( en mijn excuus ! dit is laptop dus ) je zal die dan via '' Speccy '' of via '' EVEREST Home Edition '' gegevens er uit moetten halen
en misschien kan ik je of iemand anders hier helpen ......:confused:
 
ow... oke, maar er staat geen driver voor de cd/dvd driver bij...
 
Laatst bewerkt:
:D En nu ......volgens mij deze nodige driver is hier ....( let op ! het is wel juiste ! ;) ) klik daar beneden op downloaden (
29f2w54.jpg
) en volg aandachtig jouw monitor op volgende pagina dat je opkomt met je gewoon even wachten dat database opent, .... en vervolgens krijg je weer door paar seconden een link voor downloaden ...
-------------------
P.S. ALS je met die driver weer NIET lukt ... probeer maar in service winkel die CD/DVD Speler ( is het dat brander ook ? ) dan vervangen ....;):thumb:

klik op -->>''MAT****A'' NA die nieuwste update installatie PC......HER-starten !

Ik snap niet hoezo naam van je brander in link ( of hier uberhaupt op site ook ! ) niet lukt ?????? :confused: ..... maar link doet wel ! !
 
Laatst bewerkt:
:D simpel ! .....:thumb: een andere CD/DVD speler/brander aanschaffen ......;):D:thumb: ( bij service laten vervangen )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan