Cd inhoud lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Ik zoek een progje waarmee ik de inhoud van een (muziek)cd kan inlezen en daarna uitprinten. Zeg maar een inhoudsopgave maken.

Als je in de verkenner de CD opent zie je track01.CDA enz enz.. Meer dan dat zit er niet in.

Bedankt, maar ehhhhhhhh

dit is niet helemaal het antwoord wat ik zocht. Wat ik bedoel is een prog zeg maar gelijk aan Nero Cover Designer. Probleem is alleen dat NCD niet "in" een directory kan lezen en dus alleen de directorynaam zelf afdrukt, of een lijst met files. Wat ik zoek is iets wat een soort directorytree laat zien

Toch bedankt:( :

Verschillende

Het moet met media player ook gaan, maar heb daar geen ervaring mee.

Het belangrijkste is dat je je programma de data van internet laat halen.

Ik zelf gebruik MediaJukebox die ook CD hoesjes kan printen in gewoon en slim-line formaat.

Hij zet zelf de tracks er netjes voor je op.

Eric.

sorry

Heb gezocht maar blijkbaar kan Mediaplayer het niet.

Zo zie je, niet alles geloven wat je hoort.

Mediajukebox en zijn opvolger kunnen het gelukkig wel.

Cdrlabel is voor mij nieuw:

Kan niet tippen aan Media jukebox, die automatisch je hele inlay gebruikt en het lettertype aanpast als er meer op staat.

Eric.

Laatst bewerkt:
Tot slot:

Het gaat in mijn geval meer om de inhoud van software-cd's dan die van muziek-cd's. CdrLabel is hier uitermate geschikt voor omdat je het programma kunt vertellen hoe "diep" er in de directory's gezocht moet worden. Naar mijn mening een echte aanrader voor iedereen die zelf cd's brand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan