CD kopie voor eigengebruik lukt niet, HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog geen Nederlandse vertaling. Daar zijn ze mee bezig. Het is een freeware programma.
Bekijk de diverse menu-opties.
In EAC kun je op tabblad Directories klikken alwaar je de standaardmap in kunt stellen.
Ook een Normalize-mode zit erop.
Verder zijn alle opties standaard goed ingesteld. Zelf gebruik ik 'n ander programma voor het maken van MP3's. Om MP3's te maken met EAC dien je LAME te installeren.
Experimenteer met de mogelijkheden want dit heb ikzelf nog nooit gedaan. Ik gebruik het alleen om er wav's mee te maken.
 
Uhm

Audioexactcopy gaat ook in de stres!!! De eerste 8 nummers gaat wel, maar daarna lukt het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Re: Uhm

Geplaatst door Mirandaverburg
Audioexactcopy gaat ook in de stres!!! De eerste 8 nummers gaat wel, maar daarna lukt het niet meer.

gaat steeds tot die 8 nummers, zou het niet kunnen dat de broncd beschadigd is?
 
ScreenShot

Ik heb een screenshot gemaakt hoe audioexactcopy er uit komt te zien als ik de cd met 17 tracks in de dvd speler van de computer stop. Het zijn er dus geen 18 zoals op de screenshot te zien is. Heeft iemand ervaring met deze beveiliging?
 
Laatst bewerkt:
ScreenShot

Nu wel!!!
 

Bijlagen

  • nu de echte screenshot.jpg
    nu de echte screenshot.jpg
    92 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
vooruit, nog 1 poging :

als je 'm in de brander legt, kun je 'm dan afspelen ?

Ja ?
Zie je het juiste aantal tracks in de verkenner (als 'ie in de BRANDER ligt) ?

Als je clonecd gebruikt, hoeveel tracks "telt" 'ie dan ?

Is je probleem m.b.t. "verwisseling" bestanden opgelost ? Betekende jouw vraag in deze kwestie dat bij het dubbelklikken op een audiofile de pc het met Word wilde gaan openen (afspelen). Als dat zo is, dan moet je 't volgende doen: ga in de verkenner op een track staan, klik rechts en kies voor "openen met". Je kan dan een prgoje kiezen (Mediaspeler bijv......) EN aangeven dat DIT progje in de toekomst standaard moet worden gebruikt om dit soort bestanden af te spelen (te openen).

We wachten af...............

Ik vind jouw "probleem" zodanig interessant, dat ik bijna zou typen : "Maak eens een kopie van die CD en stuur 'm eens op, dan kan ik wat proberen......" :D :D :D :D :D )
 
Laatst bewerkt:
Laat Clony XXL nagaan wat voor soort beveiliging erop zit, dat "praat" gemakkelijker.

Groetjes,
Bennie
 
Pasja?

als je 'm in de brander legt, kun je 'm dan afspelen ?

Ja, maar niet via de windowsmediaplayer. De cd start automatich op met een eigen player die van de cd zelf afkomt op een kwaliteit van 48kbps 44kHz.

Als ik via deze computer naar de H schijf ga, (Daar zit de CD Brander in) dan krijg ik te zien wat er in de bijlage staat.
 

Bijlagen

  • overzicht beveiligde cd.jpg
    overzicht beveiligde cd.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 19
ik ben bang dat ik, zonder over de cd te beschikken, nu moet passen.......................
 
Ok

Ik wil eerst ff weten hoe dat Clony XXL werkt, maar mocht dat niet lukken met dat programma, dan stuur ik een kopie van beide cd's op. (is een dubbel CD) Inmiddels heb ik hier met veel geklier een kopie weten te maken, maar mp3-tjes wil nog steeds niet lukken.
 
Re: Ok

Geplaatst door Mirandaverburg
Ik wil eerst ff weten hoe dat Clony XXL werkt, maar mocht dat niet lukken met dat programma, dan stuur ik een kopie van beide cd's op. (is een dubbel CD) Inmiddels heb ik hier met veel geklier een kopie weten te maken, maar mp3-tjes wil nog steeds niet lukken.

Het is vrij simpel. Clony XXL detecteert welke kopieerbeveiliging er op een CD zit. Je laat dat programma gewoon de CD scannen. Daarna laat het je weten welke protectie erop zit. Het werkt perfect samen met CloneCD. De juiste instellingen kunnen namelijk doorgestuurd worden naar CloneCD. CloneCD doet daarna de rest...

Groetjes,
Bennie
 
Met Clony kan je de CD scannen. Als er nieuwe soort beveiliging erop zit dan herkent hij deze niet. De database van Clony is gekoppeld aan Clone CD.
Ik weet niet van welke maatschappij jou CD komt. De nieuwe beveiliging van BMG is: lastig (lukt mij ook niet).
Jou dubbele Cd’s zijn beveiligd met data. Dat zijn dus de grote bestanden aan het einde van iedere CD. Deze moet je dus NIET kopiëren!!
Zoek (bijv. via Google) naar de programma’s: Feurio! En Easy CD-DA Creator.
Met deze 2 progjes moet het lukken. Veel werk en geduld nodig!
Soms, dus alleen soms, is het ook mogelijk om een kopie te maken compleet met beveiliging. Dus in feite neem je deze ook over op de kopie. Dit lukt niet altijd. In feite je moet dan een ‘on-fly’ kopie maken met Clone CD. Dus origineel in de DVD bijv., en lege CD in de brander. Dit werkt wel met Playstation maar met nieuwe muziek Cd’s niet.

Groetjes
Falco
 
Key2Audio

Het zegt mij niets, maar de beveiliging heet dus "Key2Audio".

Er staat ook een duitse tekst onder:

Manipulierte TOC (Table of contents).

Auch Optisch erkennbar an der sehr kleinen Aufschrift
Sony DADC auf dem innenring der CD
Nicht alle Key2Audio CDs haben diese Aufschrift

Nicht alle laufwerke sind in der alge CDs mit diesem
Audio Kopierschutz zu erkennen.

Ik heb inmiddels wel gezien dat de cd onder de windows cd speler draait, maar niet onder de windows mediaplayer. Echter dat was Windows 98. Ik kan echter onder XP geen cd player vinden en wel de mediaplayer, heeft iemand een idee hoe ik dat programmatje er op kan zetten?

Heeft iemand ervaring met deze beveiliging?
 

Bijlagen

  • screenshot clony xxl.jpg
    screenshot clony xxl.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 14
A, nee he

Ik begin een beetje radeloos te worden, want "Feurio" kan hem ook niet aan.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de normale cd speler van windows kan installeren, want bij Windows XP Pro heb je alleen een Media Player?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan