CD kopie voor eigengebruik lukt niet, HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is in Windows de normale player. Wat bedoel je met de "normale cd-speler"? Als je mplayer2.exe intikt in start\uitvoeren [enter] krijg je WMP6.

Groetjes,
Bennie
 
Uhm

Ik bedoel een normale player als in windows 98 of 95. Het probleem is dat de windowsmediaplayer hem niet moet en dat bij een oudere windows het met de normale cd player wel lukt!

Ik heb XP Pro
 
Laatst bewerkt:
Probeer het dus met WMP6.

Groetjes,
Bennie
 
Uitkomst????

Wat ook wel eens wil helpen is het volgende:

De CD van Celine Dion "A new day has come" is op dezelfde manier beveiligd.
Kijk zeer goed aan de onderkant van je CD. Als je aan de buitenkant een heel dunne ring ziet, dan kun je het probleem oplossen door van een "geeltje" (geel notitieblaadje) een klein stukje van het plakgedeelte af te knippen. Dit plak je dan op de buitenste rand van de CD. Stop de CD in de CD-speler van je PC. Het opstarten zal even duren maar daarna moet het vlekkeloos gaan. Het is nu gereed om te kopieren.
Het vinden van de juiste plaats op de CD luistert heel nauw, dus het is wat priegelwerk.

Veel suc6
 
uhm

Nou daar wil ik mij niet aan wagen gezien het een geleende CD is.

Ik ga nog ff rommelen om te kijken of ik toch niet iets over het hoofd heb gezien.
 
Hoi

De Buffer state van Feurio slingert tussen de 0 en 4 % waardoor die steeds de fout in gaat.

Moet ik iets anders instellen?

Zo ja wat en hoe?
 
Wat voor lijst krijg je van Feurio? Krijg je een overzicht van alles wat op de CD staat? Zo ja, selecteer alles behalve de data.

Overigens nu zit ik ook te klooien. Tot nu toe lukte (bijna) alles. Nu zit ik met Sims Hot Date dat beveiligd is met Safe Disk V2. Via gamecopyfreak: BurnDrive + PlayBackup + Insektors gedownload maar het lukt me ook niet meer. Het is wat...

Oh, ja, en met BlindWrite Suite krijg je de Safe Disk V2 ook niet goed....

Falco
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel een oplossing vond is het afspelen van de CD in de CD player van windows 98 en die opnemen met een ander programma.

Het is niet de mooiste, maar wel de makkelijkste denk ik.

Ik draai echter allang geen windows 98 meer dus niet echt de handigste oplossing.

Is het niet mogelijk om de CD speler van windows 98 te installeren? Of misschien een ander programma dat alleen maar audio cd's kent? Het probleem is namelijk dat zodra een programma andere bestanden dan alleen maar muziek bestanden herkent heel snel de mist in gaat. Als een programma stopweg alleen maar audio cd's kent (net als een cd speler in de huiskamer) dan is er volgens mij niks aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Yessssssssssssssssssssssssssssss

Ik heb via backoffice zal ik maar zeggen een programma aangeraden gekregen wat mij helemaal uit de brand heeft gehaald.

Easy CD-DA extractor 5.1 werkt perfect.

Bedankt voor al jullie hulp.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan