cd-r afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kiara31

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2004
Berichten
22
Hoi,

Ik heb ff een vraag waar ik nergens een antwoord op kan vinden.
Ik heb films gebrand die het prima doen in mijn dvd speler (standalone) diezelfde films heb ik ook aan een vriend van me gegeven die een Sony speler heeft. Nou kan hij normaal altijd dvd's afspelen hierop. Alleen niet de mijne. Bij sommige geeft ie aan dat er geen cd in zit of ziet ie een paar strepen door het beeld. Doorspoelen kan ie wel maar als ie dan op play drukt krijgt ie toch geen beeld. Kan dit zijn omdat ik ze op een cd-r heb gebrand ? Wie weet waar dit door kan komen ?

Alvast bedankt kiara.
 
Nee het kan zo zijn dat die speler van jouw vriend niet de ondersteuning bied voor de fimformaat waarmee je ze hebt gebrand.
Ik noem een voorbeeld.

Je brand een cd-r met een film in vcd formaat of svcd formaat, deze formaat moet dan wel worden ondersteund door de dvd speler aan de tv.
Een ander voorbeeld, als je een dvd brand of een kopie maakt en dit past toevallig op een cd-r dan moet het wel zo zijn dat de speler een cd-r mag en of kan lezen.
Dit hoeft dus lang niet altijd zo te zijn.
Een dvd speler ziet heel snel of het wel een originele dvd is of wat anders.
 
oke, maar kan ik (of hij) er achter komen dan welk formaat hij wel kan hebben ? hij kan namelijk wel cdr's afspelen normaal gesproken
 
Dat zou omschreven moeten zijn in de handleiding.
Dus welke formaten hij aan kan.
 
Laat het wel weten hoe het afloopt?
 
Ik heb aan die jongen doorgegeven dat ie 't ff moet nakijken.
Dus ik ga er van uit dat 't goedkomt nu.
Mocht het niet het geval zijn dan laat ik het meteenweten.
In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp.
kiara
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan