CD-rom\DVD-rom speelt niet automatisch af

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkiebeej

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Berichten
224
Halloww,

Sinds een tijdje speelt mijn CD-rom\DVD-rom speler niet meer automatisch af.
Ik heb de volgende instellingen gecontroleerd: Configuratiescherm --> Hardware en geluiden --> Automatisch afspelen (zie bijlage).

Als ik naar Computer ga dan kan ik wel gewoon dubbelklikken, en mijn CD of DVD bereiken, dus dat is geen probleem (zie bijlage).

Ik heb drie weken Windows 7 er opnieuw opgezet dus er is nog geen herstelpunt aangemaakt dus kan helaas geen Systeemherstel proberen.
Zou ook niet graag alles er weer opnieuw op willen zetten.

Weet iemand iets? Ergens een vinkje of misschien een registersleutel?

Alvast bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groet,

Hendrik. :thumb:
 

Bijlagen

  • computer.jpg
    computer.jpg
    10,1 KB · Weergaven: 122
  • autoafspelen.jpg
    autoafspelen.jpg
    69 KB · Weergaven: 172
Wat gebeurd er als je bij "automatisch afspelen" de standaard instellingen hersteld?
 
Niks.. Ik dacht dat dat wel duidelijk was :confused: Ik ben die knop niet vergeten in te drukken :)
 
Met wat voor soort cd's heb je dit, heb je bijvoorbeeld een DVD film al eens geprobeerd?
 
Heb je de bijlage gezien? Ook heb ik de status op "Opgelost" gezet. Ik dacht dat dit forum goed gekeken werd maar ik hoor gewoon twee weken niets. En dan eindelijk na twee weken krijg ik zo'n simpele vraag waar ik geen energie in wil steken. Sorry echt, waar maar ik wordt er een beetje simpel van. Ik zoek de oplossing elders.. Daarom mijn reactie: Bedankt voor niets ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan