cd-rw gewiste data

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt dus data van een cd-rw met een pc gewist en die wil je terug hebben? Ik denk dat dat niet gaat tenzij je het in de prullenbak heb gezet. Dan kun je het eenvoudig terug zetten. Maar gewoonlijk zet je computer bestanden die je verwijderd van een CD/DVD/Diskette/USB-stick volgens mij niet in de prullenbak, maar verwijderd deze voorgoed.
 
Ik bedoel wel de prullenbak van Windows hè!? :p
In dat geval denk ik dat de data niet terug te halen is.
 
ja , de prullenbak van windows !
zou het niet kunnen dat enkel de "route " op de cd-rw gewist is , om dan misschien met software de eigenlijke data terug te halen?
 
Vraag: Kan PC INSPECTOR™ File Recovery ook een CD-R/CD-RW/DVD medium herstellen?
Antwoord: Nee. Voor het herstellen van data van CD-R/CD-RW/DVD media komt binnenkort het programma PC INSPECTOR™ CD-DVD Recovery.

Dit gevonden op de site "PC inspector"

bestaat er nog andere software?
 
Ik weet niet of het kan maar probeer het anders eens :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo !

Je kunt het proberen met Bad CD Repair van SolidLabs. (google). Niet gratis helaas maar je kunt een trialversie downloaden.
Ik heb er soms verbluffende resutaten maa behaald.

Harry.
 
Hoi,
Veel hangt af van de manier waarop je je data hebt verwijderd. Indien het is gebeurt via snel wissen kan je de data nog terughalen met en progje als badcopypro.
Indien je echter een volledige format hebt uitgevoerd ben je eraan voor de moeite.
mvg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan