• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel A verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phabet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Hallo,

In Cel a staan belangerijke gegevens alleen die kan ik niet copieren.. hij ziet de nummers links aan de kantlijn aan als cel A als ik dus op de kantlijn ga staan krijg ik wel de gegevens maar kan ik niet alles in 1x copieren.. en zichtbaar maken lukt niet!

Graag hulp,

Alvast bedankt

Frank Dijkstra.

Klik met de linkermuisknop op het vakje tussen de rijkoppen en de kolomkoppen, het hele werkblad wordt nu geselecteerd. Ga vervolgens op een willekeurige kolomkop staan en klik de rechtermuisknop, kies hier voor zichtbaar maken. Kolom A zou zichtbaar moeten worden.

Succes
John

Hoi, voor we ingewikkelde zaken gaan verzinnen: is de breedte van kolom A misschien 0? In dat geval kun je op de scheiding tussen de kolomkoppen van A en B gaan staan en naar rechts slepen. Zo niet dan denken we verder :)

Gr, Pre

Kolombrete A is niet 0 er komt gewoon een dik plusje te staan ipv klein streepje dus kan de kolombrete niet aanpassen..

Ook het hele document selecteren en dan zichtbaar maken werkt niet had ik al geprobeerd.. snap er echt geen drol van want als ik gewoon met de pijltjes naar de cijfers aan de linkerkant ga heeft die cel wel een eenheid maar normaal zou dat geowon in A moeten staan:S

ah het is gelukt, heb CEL A niet terug maar door met de pijltjes bovenaan te staan op het cijfertje zonder B/C dus, en dan shift+alt en pijl naar beneden dan selecteerd hij alle nummers aan de kantlijn, waardoor ik het dus kan kopieren. toch ben ik nog steeds benieuwd waardoor cel A ineens weg is?:S

Groet,

Frank

is dit wat

EN als je bij "celeigenschappen " het laatste tabblad kijkt staat die daar soms niet als verborgen
want das 'n andere dan met je rechtermuisknop?

Je hebt toch niet toevallig titels blokkeren aangezet op kolom B met kolom A buiten beeld.
Controleer even menu Venster, Titels blokkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan