kaan
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 feb 2007
- Berichten
- 189
Allen,
Na een zoektocht van uren op internet kom ik toch niet tot de juiste oplossing.
Hopelijk heeft iemand hier wel de juiste formule daarvoor!
Ik heb een blad waarin tijden instaan met begin en eindtijd op weekbasis, waar ik dan naar toe wil is mijn aantal gewerkte uren bij elkaar op te tellen.
De tijden staan als 6:00-10:30 in, wat ik wil is dat Excel alleen maar aantal tijden zoals 6:00-10:30 optelt en aan de hand daarvan aantal gewerkte uren berekent en dit ook weer optelt.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en iemand wel de juiste oplossing voor mij heeft?
Alvast veel dank.
Na een zoektocht van uren op internet kom ik toch niet tot de juiste oplossing.
Hopelijk heeft iemand hier wel de juiste formule daarvoor!
Ik heb een blad waarin tijden instaan met begin en eindtijd op weekbasis, waar ik dan naar toe wil is mijn aantal gewerkte uren bij elkaar op te tellen.
De tijden staan als 6:00-10:30 in, wat ik wil is dat Excel alleen maar aantal tijden zoals 6:00-10:30 optelt en aan de hand daarvan aantal gewerkte uren berekent en dit ook weer optelt.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en iemand wel de juiste oplossing voor mij heeft?
Alvast veel dank.
Bijlagen
Laatst bewerkt: