• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen optellen/aftrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitbreiding reeds gemaakte macro

Hoi Haije,

Mag ik je vragen of je me kan helpen met het uitbreiden van deze marco?
Ik wil namelijk nog wat dingetjes toevoegen, maar mij lukt het niet om toe te voegen aan de macro die jij al voor me had gemaakt.

In de macro die jij voor mij hebt gemaakt codeert hij alles wat gecodeerd moet worden en bij de codering 402000 rekent hij ook nog zelf het bedrag uit. Is het mogelijk om ook voor de andere coderingen de berekening ook mee te laten lopen. Voor de overige coderingen is dit bijvoorbeeld voor de codering in regel 72: 'Q72 - T72'

Ook wil ik graag dat hij achter het berekende bedrag de branchcode zet. Dat is eigenlijk de code in het kopje voor elke nieuwe afdeling. In de bijlage heb ik het voorbeeld geplaatst hoe dat eruit zou moeten komen zien.

En als laatste zou ik graag het volgende mee willen laten lopen in de macro. Bij de codering 441050 wil ik ook nog graag de kentekens die bij desbetreffende afdeling horen mee laten coderen. Ook dit heb ik als voorbeeld laten zien in de bijgevoegde excelsheet. Zie hiervoor cel AD131

Ik hoop dat je me ook hier nog mee kan helpen. Ik hoor graag van je.

Alvast bedankt,
Pascal

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan