Vraagje voor de excel die-hards......
Ik heb heel veel tabbladen met exact dezelfde opmaak, cellenverwijzing enz enz. in elk tabblad staat op elke cel het (in dit geval) bedrag dat ik wil hebben.
Nu wil ik op het main blad per cel van alle tabbladen een overzicht maken.
Dus ik zou graag op mijn mainblad een cel willen selecteren waarin ik "iets" invul zodat van alle tabbladen alleen die cel is geselecteerd en allen diezelfde cellen bij elkaar opgeteld zijn.
Slepen en kopieeren lukt me niet dan krijg ik alleen maar de volgende cel gekopieerd, + van alle tabbladen er al niet bij opgeteld
Wie o wie gaat me deze waarschijnlijk uren durende plak sessie met kans op fouten vergemakkelijken?
alvast bedankt.
Ik heb heel veel tabbladen met exact dezelfde opmaak, cellenverwijzing enz enz. in elk tabblad staat op elke cel het (in dit geval) bedrag dat ik wil hebben.
Nu wil ik op het main blad per cel van alle tabbladen een overzicht maken.
Dus ik zou graag op mijn mainblad een cel willen selecteren waarin ik "iets" invul zodat van alle tabbladen alleen die cel is geselecteerd en allen diezelfde cellen bij elkaar opgeteld zijn.
Slepen en kopieeren lukt me niet dan krijg ik alleen maar de volgende cel gekopieerd, + van alle tabbladen er al niet bij opgeteld
Wie o wie gaat me deze waarschijnlijk uren durende plak sessie met kans op fouten vergemakkelijken?
alvast bedankt.