MBDesignerNL
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2010
Hallo,
Ik heb al heel veel geprobeerd maar ik kom er niet uit. Het zit zo:
Ik heb een div gemaakt met een achtergrond plaatje, deze code:
Vervolgens heb ik in die div menu knoppen geplaatst. Het achtergrond plaatje is een brede horizontale streep die dus ook mooi over het hele scherm kan lopen (repeat-x; ). Alleen wil ik dat de randen van dat plaatje bol zijn ipv. recht.
En dat kan ik niet aanpassen omdat hij die bolle hoeken dan uitrekt... Dus ik dacht, ik zet in die div een plaatje met bolle hoeken aan de linkerkant (style="float: left
vervolgd door <center> MENU KNOPPEN </center> en dan weer een plaatje met bolle hoeken aan de reachterkant ( (style="float: right
... Alleen dit werkt niet.. Alleen het linker plaatje en het centreren werkt.. En het plaatje dat helemaal rechts moet valt op een nieuwe regel.. en dat wil ik niet..
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!
(Het gaat om de website kermissimulaties.nl)
Ik heb al heel veel geprobeerd maar ik kom er niet uit. Het zit zo:
Ik heb een div gemaakt met een achtergrond plaatje, deze code:
HTML:
<style type="text/css">
#menu_bg {
background-image: URL("http://www.kermissimulaties.nl/bg.jpg");
background-repeat: repeat-x;
}
</style>
Vervolgens heb ik in die div menu knoppen geplaatst. Het achtergrond plaatje is een brede horizontale streep die dus ook mooi over het hele scherm kan lopen (repeat-x; ). Alleen wil ik dat de randen van dat plaatje bol zijn ipv. recht.
En dat kan ik niet aanpassen omdat hij die bolle hoeken dan uitrekt... Dus ik dacht, ik zet in die div een plaatje met bolle hoeken aan de linkerkant (style="float: left

vervolgd door <center> MENU KNOPPEN </center> en dan weer een plaatje met bolle hoeken aan de reachterkant ( (style="float: right

Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!
(Het gaat om de website kermissimulaties.nl)