chat werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hmeijer408

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Sinds enige tijd kan ik niet meer chatten op chatcafe. Ik meld me aan maar ik kan de tekst niet zien. Als iemand me uitnodigt voor een privechat kan ik de tekst ook niet zien. Op het kruisje in de rechterbovenhoek van het scherm staat steeds een gele driehoek met zwart uitroepteken en als ik dat aanklik de tkst: java aplet window. Ik heb java verwijderd en op nieuw geinstalleerd maar nog steeds die gele driehoek.
Wie kan mij raadgeven.

Henny

Niet toevallig gabanned ??

Nee ,niet dat ik weet. Het is een algemene chat waarvoor je je niet hoeft te registreren.Ik zou ook niet weten waarvoor ik gebanned zou moeten zijn.Ik heb jaren gechat op chatcafe omdat ik altijd allen ben s,avonds en nu ineens gaat het niet meer.

Onlangs overgestapt op een andere internet browser, chatapplets werken vaak niet met mozilla firefox

Onlangs overgestapt op een andere internet browser, chatapplets werken vaak niet met mozilla firefox

Nee,ben niet overgestapt.Heb ook geprobeerd de pc te herstellen naar een vroegere datum.Dat lukt ook niet. Ik hoop echt dat iemand dit probleem voor mij op kan lossen (ben zelf best een leek op pc gebied, maar enkele kennissen die veel van computers weten lukt het ook niet dit op te lossen).

Geen probleem, het ligt niet aan de chat zelf toch, misschien is die wel in onderhoud of is er iets met de server(s) ??

Het ligt niet aan de chat zelf. Mijn vriendin is geregistreerd op Lycos chat maar via mijn computer ziet zij ook haar getypte tekst niet. Dat hebben we onlangs uitgeprobeerd.
Of er iets met de server is, weet ik niet . Ik zal aan mijn broer vragen als hij langskomt om de browser opnieuw te installeren.
je hoort nog of het wel of niet de oplossing is.

Henny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan