cheatcode GTA3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Je bedoeld denk ik Vice City?

Zo ja dan moet je even via google zoeken op saved games vice city. Dan even de instructies volgen.

GTA 3 is ook via google of zo te vinden, maar GTA 3 is een stad volgens mij.

MVG,

Mavaros

Welke missie ben je nu met GTA 3. Want het is zo, dat je een missie hebt voor die italianen, dat je naar een auto wordt gestuurd daar zit een bom in. Maria belt je dan op om dat te vertellen, ze zegt dat je naar haar toe moet komen. Dan moet je met een bootje naar de andere kant van de brug varen. Eenmaal aangekomen ga je naar die blauwe marker, dan heb je de missie gehaald. Je rijd daarna wat rond in de stad, dan hoor je over de radio zeggen dat de brug weer is gemaakt. Zo kun je weer naar het andere deel van de stad gaan.

Veel succes.

Ik zit daar nog niet ik zit aan de missie van waar je boekjes met je bestelwagen moet halen.

Moet ik die missie's afmaken of niet?Wat het is een heel moeilijke missie.

Merci,

Ik werk voor de baas die de opdracht door geeft door de telefoon.

gewoon door spelen

Meestal is het bij GTA games en andere dat hoe verder je komt met de missies dat je ook meer unlukten bij GTA3 moet je missies doen en als je daar mee klaar bent dan ga je naar een volgend eiland dus gewoon spelen of probeert het met cheats http://www.blotsort.com/gta3cheats.html

of zoek voor andere

Nee, niet cheaten. Is zonde van een game, en zwak bovendien. Als het echt niet anders kan, dan hooguit effe een walktrough zoeken . Bij de GTA games is het idd zo dat je de missies moet voltooien, alvorens je aan andere kunt beginnen. Probeer die missie met die bestel wagen dus toch maar, of dmv die walktrough, en laat de walktrough verder voor wat het is.

Telefoon missies heb je geen donder aan, ja het levert wat geld op. Gewoon de missies doen, die op de kaart zijn vermeld met een letter. Zo kom je namelijk verder.

Op een bepaald moment moet je naar het ander eiland vluchten. daar zit je een hele tijd en dan moet jem et een missie naar de derde en dan kan met de metro weg enz van eilanden wisselen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan