koozie<3
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2006
Bad sector op hdd, Image failed?
Hallo,
Ik zit hier met een laptop met wat bad sectors op de Hardeschijf.
Een check voor bad sectors werkt vreemd genoeg niet. Ik krijg een foutmelding en wordt vervolgens gevraagd of ik deze "task" wil "schedulen". Windows kan dit pas doen, deze check, als windows opnieuw opgestart is..maar dan doettie nog niks. Enfin dat is niet mijn vraag.
Ik probeer er nu een image van te maken zodat er geen data verloren gaat..maar dat mislukt?!? en dat is niet de bedoeling want ik wil wel alle data behouden..
Ik probeer de image te maken met Norton Ghost 9.
hij zegt dat hij een x aantal sectors niet kan lezen..
zou dit komen door de bad sectors op de hdd? en zo ja..wat kan ik hier aan doen?
Is de data nog veilig op te bergen?
Ik groet!
Hallo,
Ik zit hier met een laptop met wat bad sectors op de Hardeschijf.
Een check voor bad sectors werkt vreemd genoeg niet. Ik krijg een foutmelding en wordt vervolgens gevraagd of ik deze "task" wil "schedulen". Windows kan dit pas doen, deze check, als windows opnieuw opgestart is..maar dan doettie nog niks. Enfin dat is niet mijn vraag.
Ik probeer er nu een image van te maken zodat er geen data verloren gaat..maar dat mislukt?!? en dat is niet de bedoeling want ik wil wel alle data behouden..
Ik probeer de image te maken met Norton Ghost 9.
hij zegt dat hij een x aantal sectors niet kan lezen..
zou dit komen door de bad sectors op de hdd? en zo ja..wat kan ik hier aan doen?
Is de data nog veilig op te bergen?
Ik groet!