check it

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr-02

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
47
Hoi,

als jullie mijn site eens willen controleren: www.florrow.tk
tips en opmerkingen zijn altijd welkom ! ;)

groeten
Florian
 
Kleuren zijn een persoonlijke keuze, daar hoor je mij dus niet over.

Wat ik mis in een button om terug te gaan naar een vorige pagina (of een volledig menu waarin je direct naar de pagina van je keuze kunt gaan).
 
Ja kaal is het :eek:

Ik zal dan even kijken voor een knopje naar de index.
 
Laatst bewerkt:
'k ga dan ees kijken vo knopie voor naar index
Misschien zou je hier in het nederlands kunnen antwoorden en niet in de breezer msn taal.

en @raymond......mijn pc is in orde.;)
 
Dat het kaal is, is een verademing.. Blijkbaar wil je het simpel en direct. Als je kiest voor een professionele uitstraling (hiermee bedoel ik dus het weglaten van allerlei niet ter zake doende gimmick's, gif's etc. etc. etc.) dan zou ik voorstellen om de golvende lijn bovenin recht te maken. De "golf" voegt niets toe en contrasteert met de verdere opzet. Wel op de beginpagina vermelden waar het over gaat. Het is een clubje van modelvliegenthousiatelingen (zelden een zo lang woord getypt) dus op die pagina dit meteen duidelijk maken met bv een afbeelding van jullie zelf als clubje met wat van die vliegtuigjes erbij.

Verder lijkt mij dat je okergeel niet moet kiezen als grondkleur. De hele kleurstelling mag wat meer primair. Laat je in deze inspireren door "Mondriaan".
 
Bij het klikken op "Elektronika" krijg ik er gratis een popup bij, die op de taakbalk verdwijnt ! :mad: :evil:
 
Ja ik wil het simpel :-D

Popup? ik zie er geen hoor !

@puppie
sorry 'k ga et ff naar "normale" taal veranderen
 
Vreemd, ik had gisteren tot 2x toe een popup bij klikken op electronika.
 
die popup is er nog steeds hoor.
zie bijlage.
 
Laatst bewerkt:
Yep is er wel degelijk en als ik ergens een hekel aan heb....


 
huh raaar .... :confused:

Ik heb die er NIET opgezet
misschien is het omdat m'n site bij .tk is ??

groeten
florian
 
Voor maar 7,50 euro per jaar, kun je al een .nl domein kopen... *hint hint*



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan