Check mij ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guustflater

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Deze site werd (gratis uiteraard) opgestart voor een project voor jongeren. Ze leren op een assertieve manier neen zeggen tegen de verleidingen des levens : drugs, alcohol, gokken, roken etc.
Plagen - pesten en cyberpesten komen er ook in voor ...

Graag reacties ?

Laatst bewerkt:
Hmmm, leuk initiatief :)

Maar mag ik vragen wat de doelgroep is? Het lijkt op jonge kinderen, maar in dat geval zou ik wel de homepage veranderen (want nu is je site gericht op kinderen en de homepage alleen voor volwassenen) naar een nieuwe pagina. Ook zou ik misschien de navigatie is makkelijker maken; je hebt een boek als achtergrond, misschien een klein omgevouwen randje boven en onderin waarmee je naar de volgende pagina kunt?

Daarnaast, als je kinderen wilt behoeden voor verslaving en verleiding, zou ik vooral niet advertenties voor ringtones, epilepsie opwekkende 'klik hier voor je prijs' banners en andere van dat soort reclames neerzetten... want dat is enigsinds contraproductief.
Je kunt beter een paar eigen sponsors zoeken en hun reclames neerzetten.

Ook snap ik het voorbeeld van Lucky Luke niet helemaal... je zegt 'neem een voorbeeld aan Lucky Luke' maar die zit op dat plaatje ondertussen wel te roken?
Verder weet ik niet of kleine kinderen veel boodschap hebben aan de alcohol plaatjes, want die begrijpen ze toch niet echt, en ook die van de longen zullen ze waarschijnlijk niet snappen... misschien kun je die beter veranderen. Die van meth zijn idd een beetje schokkend misschien, maar die maken het idee wel veel duidelijker :)

Veel succes met je site, ik hoop dat het een groot succes wordt, want volgensmij is het hard nodig :)

Hey,

Bedankt voor je opmerkingen, idd die ringtones staan niet op hun plaats ! :o
Ik zal een andere host moeten zoeken voor een gratis site zonder reclame dan !

De doelgroep zijn kinderen uit de derde graad, zijnde 11 à 12 jaar.
In de klassen is een project ME.G.A. (mijn eigen goed antwoord) opgestart waarin deze items worden behandeld. Het is de bedoeling in deze multimediawereld, ook op dit domein een houvast te hebben ...

Nog iemand ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan