HellupUandMe
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jan 2007
Heej mensen
Ik wil checken of een bestand bestaat. Nu heb ik effe geGoogled en dit gevonden:
Maar als ik dat invul onder command1_click dan veranderd
End Sub >> in End Function. Dan start druk ik op F5 of play en dan zeurt ie dat 'End Sub' kwijt is. Nou dan verander ik de onderste End Function weer in End Sub, want ik heb toch al end function staan maar dan zegt ie nog steeds dat ik geen End Sub heb getypt maar dat staat er dus gewoon wel.
Kan iemand mij helpen? Ik wil dus gewoon checken of het bestand
C:\jeoma.txt bestaat
En nu weet ik dat jullie graag mij een VB2005 of 2008 code gaan geven maar die ken ik ook wel. Dus ik zou graag een vb6 code willen.
Ik wil checken of een bestand bestaat. Nu heb ik effe geGoogled en dit gevonden:
Code:
Public Function FileExists(sFullPath As String) As Boolean
Dim oFile As New Scripting.FileSystemObject
FileExists = oFile.FileExists(sFullPath)
End Function
Maar als ik dat invul onder command1_click dan veranderd
End Sub >> in End Function. Dan start druk ik op F5 of play en dan zeurt ie dat 'End Sub' kwijt is. Nou dan verander ik de onderste End Function weer in End Sub, want ik heb toch al end function staan maar dan zegt ie nog steeds dat ik geen End Sub heb getypt maar dat staat er dus gewoon wel.
Kan iemand mij helpen? Ik wil dus gewoon checken of het bestand
C:\jeoma.txt bestaat
En nu weet ik dat jullie graag mij een VB2005 of 2008 code gaan geven maar die ken ik ook wel. Dus ik zou graag een vb6 code willen.
Laatst bewerkt: