Een vriend van me had gekozen voor een basis-installatie. ( Die mocht ik wel ffies voor hem gaan installeren, geen probleem zou je zeggen)
Het probleem is: IK krijg het niet aan de praat!
-IP adres automatisch verkrijgen ingesteld
- DHCP enabled
- TCP/IP staat ook in het rijtje protocollen
- wins staat uit
- Bij lansettings > automatisch proxy detecteren
- DNS 2 goede DNS servers opgegeven
- Netwerkkaart werkt goed en is goed geinstalleerd(realtek netwerkkaart, kan het zo zijn dat Chello alleen 3com ondersteund?)
- modem knippert
- kabel is goed
- firewall in XP is uit
- Geen IRQ conflict
Het gaat fout op het moment dat ik de chello install cd pak en hij gaat controleren op vrije ruimte, nog iets anders en netwerkconfiguratie (hier geeft hij geen Groen vinkje en zegt dat er iets mis is met de TCP/IP configuratie)
Weet iemand waar het probeem zit, of heeft iemand een stap voor stap uitleg, of link naar hoe ik het aan de praat kan krijgen?
Mijn dank zou groot zijn!
Greetz!
Het probleem is: IK krijg het niet aan de praat!
-IP adres automatisch verkrijgen ingesteld
- DHCP enabled
- TCP/IP staat ook in het rijtje protocollen
- wins staat uit
- Bij lansettings > automatisch proxy detecteren
- DNS 2 goede DNS servers opgegeven
- Netwerkkaart werkt goed en is goed geinstalleerd(realtek netwerkkaart, kan het zo zijn dat Chello alleen 3com ondersteund?)
- modem knippert
- kabel is goed
- firewall in XP is uit
- Geen IRQ conflict
Het gaat fout op het moment dat ik de chello install cd pak en hij gaat controleren op vrije ruimte, nog iets anders en netwerkconfiguratie (hier geeft hij geen Groen vinkje en zegt dat er iets mis is met de TCP/IP configuratie)
Weet iemand waar het probeem zit, of heeft iemand een stap voor stap uitleg, of link naar hoe ik het aan de praat kan krijgen?
Mijn dank zou groot zijn!
Greetz!