realmitch
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 okt 2002
- Berichten
- 471
Hi all.
Zoals een aantal van jullie eventueel weet heeft chello vorige week zondag een probleem gehad met hun server(s).
Na die tijd had ik eerst geen verbinding meer met het internet, nadat ik vervolgens 7 uur mijn modem uitgeschakelt had kreeg ik weer verbinding maar had nog problemen met online games.
Als ik online aan het gamen was pingde hij elke minuut uit naar 800/999.
Ik heb vervolgens meerdere keren na de helpdesk gebeld en hun bleven volhouden dat het aan mijn computer lag terwijl hij het voor HUN storing zonder problemen deed.
Ik heb nu tenslotte mijn PC maar geformateerd
, en wat denk je...... juist het probleem heb ik nog steeds.
Dus het wordt vanmiddag weer bellen na die gasten van de helpdesk.
Heeft een van jullie eventueel een idee waar het aan kan liggen.
Het zou fijn zijn als ik hun wat kan vertellen waar het aan kan liggen, i.p.v het altijd maar afschuiven na de klant.
Ik heb inmiddels vaker meegemaakt dat hun vertelde dat een probleem bij mij zat en dat later bleek dat het toch bij hun zat.
En weet iemandt eventueel of ik de onkosten op hun kan verhalen?
Ik heb tenslotte nu bijna 2 weken niet volledig gebruik kunnen maken van het produkt wat hun aanbieden.
Ik heb toen de tijd Classic aangeschaft voor de snelle verbinding voor het gamen en dat heb ik nu niet kunnen doen.
Alvast bedankt.
Zoals een aantal van jullie eventueel weet heeft chello vorige week zondag een probleem gehad met hun server(s).
Na die tijd had ik eerst geen verbinding meer met het internet, nadat ik vervolgens 7 uur mijn modem uitgeschakelt had kreeg ik weer verbinding maar had nog problemen met online games.
Als ik online aan het gamen was pingde hij elke minuut uit naar 800/999.
Ik heb vervolgens meerdere keren na de helpdesk gebeld en hun bleven volhouden dat het aan mijn computer lag terwijl hij het voor HUN storing zonder problemen deed.
Ik heb nu tenslotte mijn PC maar geformateerd

Dus het wordt vanmiddag weer bellen na die gasten van de helpdesk.
Heeft een van jullie eventueel een idee waar het aan kan liggen.
Het zou fijn zijn als ik hun wat kan vertellen waar het aan kan liggen, i.p.v het altijd maar afschuiven na de klant.
Ik heb inmiddels vaker meegemaakt dat hun vertelde dat een probleem bij mij zat en dat later bleek dat het toch bij hun zat.
En weet iemandt eventueel of ik de onkosten op hun kan verhalen?
Ik heb tenslotte nu bijna 2 weken niet volledig gebruik kunnen maken van het produkt wat hun aanbieden.
Ik heb toen de tijd Classic aangeschaft voor de snelle verbinding voor het gamen en dat heb ik nu niet kunnen doen.
Alvast bedankt.